Uff..

~lille nr 2~

Glad i forumet
Da er vi kommen tilbake fra ultralyd av hoftene til snuppa, å hun må ha pute :-(
Huff, hvordan skal dette gå...
Kjenner jeg blir skikkelig lei meg..
Sitter her å ser på den lille jenta mi som ligger i pute å jeg kjenner bare at jeg vil gråte...
Men det er jo bra at det blir oppdaget så tilig, men var liksom ikke sånn jeg hadde
sett for meg at barseltiden skulle bli.
Er mulig vi må kjøpe ny vogn og bilstol også...
Huff....har en skikkelig drittdag i dag!!!

Noen som vet av noen som syr trekk til frejkas pute??
De er ikke akkurat så pene de man får på sykehuset.

Sorry jenter, måtte bare få blåse litt i fra meg...

Du har lov å ha drittdag....føler m deg, men som du skriver så er d bra at d oppdages tidlig Lykke til, dette går så bra skal du se;-)

å få det ut!!! vet desverre ikke noen som syr trekk.
vet du hvor lenge hun må ha pute. det er en å vite at det er bedre nå enn senere :)

uff, forstår deg godt :( håper hun ikke må ha den så altfor lenge på da, men igjen så er jo det bra at de fant det ut så tidlig :) 

klem

Å,jeg forstår deg så godt,man vil jo at barna skal ha det bra! Det er lov å ha drittdager og det er lov å gråte,det betyr jo ikke at man ikke er takknemlig og glad i barnet!men når ting blir anderledes enn man hadde sett for seg,så trenger man tid til å omstille seg før man kan se at; dette skal gå bra! Kos deg med jenta di og så skal du se at det kommer til å gå bedre enn du tror! Og så håper jeg at hun ikke trenger å bruke pute så lenge:)

Uff stakkars deg, det er fælt når det er sånne ting med barna, vi vil jo bare deres beste og når ting ikke er i orden så skjærer det dypt i mammahjertet. :-(
Det positive er at det er noe som det går an å gjøre noe med, og at det ble oppdaget tidlig, når hun blir stor så husker hun sikkert ingenting av dette likevel, men mammahjertet ja, det må lide. Lykke til.

Back
Topp