Uff :(

Negsinth

Forelsket i forumet
Da har bekkenløsningen startet :( Ikke gøy, ikke gøy..  Må vel gå til innkjøp av slik stor oppblåsbar ball etc nå.. Er jo sannelig noe dritt siden jeg skal ut i praksis i starten av oktober og 10 uker utover. Håper ikke det blir for ille det her. Praksis må være bestått for å gå videre i skolen også, er min andreårspraksis dette. Er så redd for å bli sykemeldt! Kan ikke bli sykemeldt :(

huff da .. :/ håper det ikke blir for ille da!

Uff, ikke bra. Håper at du slipper å bli plaget av det. Krysser fingrene for at du berger bra i svangerskapet :):)

Uff, det høres ikke bra ut!! Håper du kaprer deg i havn på praksisen da. Lykke til:))

Tusen takk folkens :) 

Det må jo bare være noe liksom, jeg har ikke vært så grufullt plaget som mange andre med kvalme etc. Har ikke spydd heller.  Så noe teit må jo bare skje med meg og ;)

Håper dere andre også har og får et godt svangerskap videre :)

Så kjedelig! Jeg kan ingen ting om bekkenløsning, men er kanskje det er noe som kan forebygge/ lindre mest mulig plagene, så du kan prøve å komme igjennom praksisen.

God bedring! :)

uff=( misunner deg ikke med bekkenløsning så tidelig, det er skrekkelig vond. Men siden du har praksis vil jeg anbefale kiropraktor eller fysioterapi for å få en behandling, kanskje det kan hjelpe deg igjennom.

Bærre 8 d vænnen min

Håpa du får deinnj jælpa du træng færr
at d ikkje ska bli fær ødlæggæinnjes
færr d

God bedring!! :) Håper du greier å holde det i sjakk!

Back
Topp