Uff...

x1xTrinea

Forelsket i forumet
Svigermor ringte akkurat. Satt og så på House, og var absolutt ikke klar for å bruke kvelden på å prate med henne. Samboeren min er på kurs, og jeg er alene hjemme 3. uken på rad. Synes det er så godt å bare sitte å slappe av når kvelden endelig kommer, så jeg kom med en hvit løgn om at Trym våknet... Sitter her med litt smådårlig samvittighet... Er jeg forferdelig? Bør jeg ringe opp igjen?

vetdu...sånn er eg også. den lille tidå eg får for meg sjøl på kvelden har eg liiiite lyst å sitte å prate i tlf. liker ikk hele tlf. unngår ofte å ta den viss eg vett det blir tyting

neeeida, du er ikke forferdelig!! det er så utrolig få stunder vi har for oss selv, som regel tenker vi jo alle bare på hus&hjem, mann&barn!! Nyyyyyyyyyyt kvelden og kos deg videre[;)] (PS: håper ikke du gikk glipp av for mye på House[:D])

Takk jenter! Trengte høre det nå!!! Gikk ikke glipp av så mye, nei, pratet ikke så lenge før jeg la på[8D] Var ihvertfall hyggeig den lille stunden samtalen varte[8D]

ORIGINAL: AnaBanana

Nei, det skal du ikke ha dårlig samvittighet for.

Med mamma f.eks så har vi veldig grei ordning "gidder ikke prate med deg nååååå, er 4 stjerners middag på tv! [:D] Hadeeeeee".  Det var mamma på tlf isted..haha [:D][:D][:D]
Men å si noe sånt til svigermor hadde jeg ikke klart, da hadde nok vannet kokt over osv. Er en hvit løgn, men det er jo ut av respekt for damen. Enkelte går det ikke an å avslutte på en kort måte med uten å finne på en god grunn for å legge på, desverre.

Har det akkurat sånn med min mor og, der hadde jeg lagt på med en gang uten noen sure miner[:)] Er vel ikke det beste forholdet mellom meg og svigermor, og hun prøver jo å gjøre noe med det når hun ringer, så all ære til henne og all skam på meg[8D]

Back
Topp