Uff......

Milla27

Blir kjent med forumet
Uff nå føler jeg meg bare skikkelig lei,sliten og slem....... Er så utrolig trøtt,sliten og lei av alt og ikke minst av å høre: "nei nå syns jeg jammen du må se å få ut den babyen snart!" "Uff har det ikke skjedd noe nnå altså..." Eller: "syns du ser sliten å lei ut jeg,er du det eller?"
Svigerfar med følge har akkurat inntatt huset her og jeg må bare tilstå at jeg rett og slett gjemmer meg i 2.etg. Føler meg så utrolig lite sossial og klar for ny runde med spørsmål om skal du ikke føde snart da og uff stakkars deg å småprat om hvor sliten jeg ser ut.
De er jo bare kjempesnille og mener det jo bare godt har til og med tatt med middag til oss og her ligger jeg å bare føler meg som det utakknemmelige trollet...... Men Kunne de ikke spurt om vi ville ha besøk først da? Om jeg orket liksom?

Suuuukkkk, bare klaging her nå [&:]
Noen flere enn meg som føler seg lei og litt assosiale om dagen?
Føler meg som verdens mest utakknemmelige,assosiale,hormonelle hurpe akkurat nå rett og slett...... Æsj..... [:'(] Bare lyst til å skrike å gråte i grunn,litt sånn at jeg gruer meg for å gå ned å hilse på i frykt for at jeg ikke skal klare å beherske meg. Veldig lite ålreit[:'(]

Er også lei av alle folk som sier:
"nemmen har du ikke fått'n ut ennå?" (da har jeg bare lyst til å svare: SER D SÅNN UT KANSKJE???!)
"Nå er det vel ikke lenge igjen?"
"Har'n grodd fast der inne?"  (Hva svarer man??)
"Har det skjedd noe?" (sms) (Har jeg bare lyst til å ignorer, men føler meg som en hurpe hvis jeg gjør det)

Off, er ikke lenge igjen nå jenter, er det jeg trøster meg med! Om en måned kan vi alle sitte å le av dette, men er jo ikke noe gøy akkurat nå.. Skjønner virkelig at du hadde satt pris på om svigers ringte før de kom osv, det hadde iallefall jeg gjort!! Off, er ikke greit...

Får håpe det går greit! Sender deg masse positiv energi og krefter [:D]

Back
Topp