Uff

snoopy81

Forelsket i forumet
begynte å blø littegranne igår ettermiddag[:(].....ikke mye, men det var svært lett å se på papiret.
Står jo at crinone kan gi småblødninger, men har jo aldri hatt det før. Så hvorfor skulle det plutselig dukke opp nå[:'(]
Heldigvis avtatt til idag, men er det noen andre som har erfart dette? Håper så inderlig at det går bra.

Jeg har hørt at man noen ganger kan ha uskyldige småblødninger i svangerskapet uten at det skal være noe alvorlig. Men ekkelt er det jo uansett

Me, me, me!
Eg opplevde dette tidlig, mellom veke 5 og 7. Varte et par dager så gav det seg.. Men FY kor stressa eg blei av det..
Å husker eg blødde to dager før ultralyden i veke 7. DÅÅÅ så eg svart på det.
Gjekk å grudde meg skikkelig til ultralyden..[&:]

Men fekk heldigvis sjå eit blinkande, bankande hjerte på skjermen!
Og 100000kg letta seg frå kroppen! [8D]

Å, det var bra. Jeg blir så nervøs altså, vet at man kan blø litt. Men ekkelt er det uansett.[:'(] Håper det går bra detta her, nå som vi endelig fikk det til.

Ekkelt ja. Men kryssa fingra og tær for at da berre er ein uskyldig blødning[:)] ein bivirkning av crinonen!
Eg hadde jo ikkje noko sånn tilskudd etter testedagen, så visste jo ikkje ka blødningane kom av då, ekkelt[&:]
Men det gjekk jo bra! Vesle frøet som blei plassert inn 3.des, er jo blitt ei jente på 7 mnd[;)][:D]

Håper for deg snuppa[:)] dette er nok baare helt uskyldig!

Back
Topp