Uff...Vil ikke rydde...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Kjøkkenet ser ikke uuuuuut[:'(] men det må rydde og det nååå[&o]...Men orker ikke...Men må gjøre det eller så blir det ikke noe middag[:-]

Sitter her og manner meg opp...Er så mye lukter der at jeg blir dårlig bare ved tanken...

Nei, opp og hopp og få unna dritten...[&:][8D]

Lat opp vinduet, så det komemr FRISK luft inn[:D] Opp og hopp, snart er du ferdig, og glad for at du tok jobben alikavel[:D] 

selv om eg kjenner følelsen til at det er noe dritt og ikkje føle seg i form, og stå å gjøre husarbeid[:-] hihi, lykke til[:)]

Uff ja har masse jeg skulle gjort og, men det er jo så behagelig å sitte i godstolen med pc'n og ikke gjøre noenting[:D][:D]

Yes...Kjøkkenet ryddet..[:D]

Heiv opp vinudet på fullgap...Satt inn i oppvaskmaskinen, så var det kjeler som måtte vaskes siden jeg ikke fikk plasse i oppvaskmaskinene (ja sa det var mye[8D]) Og når jeg da skulle ta jerngryta...Fyyyyyyyyyyyyyyy flate ass....Er en grunn til at jeg ikke rører den gryta...[:'(] ble en del[:'(][:'(][:'(] sånn under vaskingen... Maaaaaaaaasse zalo oppi[8D] Lukta myyyyye bedre, men fikk den ikke helt ren så det får sambo ta...Er veldig svak i høyre håndledd pga leddgikta så er grenser for hva jeg kan gjøre...Har blitt litt lefty de siste mnd...[8D] Men kjøkkenet er nå ryddet...

DEILIG...Nå er også snuppa i seng...Selvom senga frister veldig så venter jeg til sambo er hjemme...Har Casper også hjemme...Han skal få slippe å sitte alene i stua...Selvom han vet å underholde seg selv...[:-]
*Ryddig og fint når jeg legger meg...Hiroshima bomben har eskplodert i stua når jeg våkner igjen*[:-][>:][8D]

Back
Topp