uff,uff (litt lang)

lena

Elsker forumet
har nesten akkurat kommet hjem fra legevakten med min eldste datter...hun har blitt slått og sparket mens hun lå nede av jevn gamle gutter(2) stk.arg jeg var så sinna når jeg snakket med de...[:@][:@]
ingen skader på jenta mi,men en tragisk situasjon,ikke noe kost å vite at det skjer nesten uten for ditt eget hjem...var til undersøkelse av alle organer,men ingen skade skjedd.bare kraftig forslått i mage region.
legene laget rapport på sykehuset,flere leger sa at jeg kunne anmelde dette,og saken lå inne om jeg gjorde det.vansklig valg egentlig.

vi vet veldig godt hvem disse guttene er og fosterforeldrene,en av guttene går i klassen hennes og de har pleid å leke samme tidligere...

ble litt langt men,følte for å få ut litt

Offdå..

God bedring te hu!

huff.. vanskelig ja. ut fra det du skriver om anbefalinger til å anmelde, så må gutten være 15 år eller eldre
jeg hadde anmeldt, det er ikke akseptabelt at ungdom i den alderen gjør sånne ting ustraffet.
men du må gjøre hva som er riktig for deg. lykke til[:)]

Kor gammale e hu og de?

oi [:o] vet ikke hva jeg hadde gjort om jenta mi hadde havnet i en sånn situasjon [:@]

men hva med å kontakte barnevernet, sånn at de i allefall er klar over hva disse guttene har gjort og følge de opp tettere enn de allerede gjør?

ORIGINAL: Niiiitah87

Kor gammale e hu og de?

mi er 10 og dem er 7 og 10 år

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: lena

Kor gammale e hu og de?

de blir uansett ikke strafferettslig forfulgt før de e 15. så barnevernet hadde vært det beste å kontakte, hvis de i kommunen dokkers gjør jobben sin

Da vlle jeg ikke nølt med å anmelde det. Når de er så unge, er det fremdeles hjelp å få!

Syns det e litt unødvendigt me anmelding og å tilkobla barnevernet eg då.
Eg hadde heller tatt ein prat me fosterforeldrene om det.
De e jo små..

Huff, så forferdelig. Stakkars jenta di.. Håper du får snakket med fosterforeldrene til de guttene, og at de får hjelp.. For det er jo det de trenger...

Huff, dette er ikke greit!!
Kontakt politiet, de hva som må gjøres videre!
Får helt vondt i mammahjertet for de alle, god bedring!

ORIGINAL: Maistte

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: lena

Kor gammale e hu og de?

de blir uansett ikke strafferettslig forfulgt før de e 15. så barnevernet hadde vært det beste å kontakte, hvis de i kommunen dokkers gjør jobben sin

Da vlle jeg ikke nølt med å anmelde det. Når de er så unge, er det fremdeles hjelp å få!

ORIGINAL: Sjeglo

STAKKARS! [:(]
Hadde det vært min gutt så hadde jeg uten tvil anmeldt det![:@] Iallefall når det er såpass omfattende og legene anbefaler det!
Jeg skjønner at du får litt sympati med guttene fordi de er i forsterfamilie (om jeg tolka det rett) men uansett så er dette en langtifra normal ting å gjøre!!!

Sign..

Helt sykt at så små folk kan finne på å gjøre sånn mot andre!!!!!!!! kjenner jeg blir sinna og trist!!! Stakkars jenta di, godt at det ikke var mer skade enn som så, men at hu fikk oppleve det er en skade i seg selv!!!

Nei huff, jeg ville anmeldt dette, de må skjønne at dette er mer alvorlig enn at en prat med fosterforeldra er "nok"..... En prat er vel nok om det sku være f.eks mobbing,men dette er langt mer alvorlig, slik at det må få strengere og klarere konsekvens, det er nå min mening!!

Jeg hadde definitivt anmeldt. De kommer jo ikke i fengsel, men det blir kanskje satt igang noen tiltak for å forsøke å hjelpe dem.

Hadde tatt kontakt med foreldrene før jeg hadde kontakta Barnevernet eller Anmeldt..
De må få en sjanse til å ordne opp derfra før dere går så hardt til verks..
Er dramtaisk å helt galt dette di guttene har gjort, å skjønner godt det frister å ta de skikkelig..
Men er ikke rettferdig mot foreldrene å gå forbi det uansett!!

ORIGINAL: *solstråle i august*

Helt sykt at så små folk kan finne på å gjøre sånn mot andre!!!!!!!! kjenner jeg blir sinna og trist!!! Stakkars jenta di, godt at det ikke var mer skade enn som så, men at hu fikk oppleve det er en skade i seg selv!!!

Nei huff, jeg ville anmeldt dette, de må skjønne at dette er mer alvorlig enn at en prat med fosterforeldra er "nok"..... En prat er vel nok om det sku være f.eks mobbing,men dette er langt mer alvorlig, slik at det må få strengere og klarere konsekvens, det er nå min mening!!

Signerer.
Får helt vondt av jenta di[:(] Og deg som opplever dette som mamma[&o]

Hadde anmeldt ja!
Greit de er små, men kan være greit å gi dem en liten støkk nå...
Og det at han ene gutten er i fosterfamilie er jo ingen "grunn", ja han  kan ha opplevd mye fælt, men han må også lære at det ikke er lov å oppføre seg sånn!
Synes synd på jenta di!

ORIGINAL: Inmari

Jeg hadde definitivt anmeldt. De kommer jo ikke i fengsel, men det blir kanskje satt igang noen tiltak for å forsøke å hjelpe dem.

Ja,jeg hadde anmeldt ,rett og slett for å få mer hjelp til de guttene som gjorde det. De er unge og bor i fosterhjem ,det betyr at det er noe "galt" som de guttungene trenger å jobbe med! Anmeld så fosterhjemmet blir forsterket med de riktige ressurser.
Stakkars jenta di ,men også stakkars små gutter som gjør slike ting[&o]

Herregud [:o]

Jeg hadde uten tvil anmeldt tvert. Å banke opp jevngamle jenter er faktisk ingen liten sak man bare skal snakke med foreldrene om syns jeg.... og de vil ta en prat med guttene og feie det under teppet. De er såpass "store" også at de burde vite bedre og de trenger virkelig hjelp.

Back
Topp