Uff.. trenger en klem jenter!

Cameleon

Gift med forumet
Snakket nettopp med legen på sykehuset igjen..
og dersom jeg fremdeles spyr like mye i kveld, blir jeg innlagt. Er dehydrert, og har kastet opp masse blod igjen idag..

Ligger her og stresser litt nå! Håper bare jeg blir bedre, og slipper unna innleggelse..!
Uff, vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. men måtte vel bare får ut noen tanker!

Ahh! Jeg vil bare være hjemme jeg!! Og bli bra! [8|]

off stakkars deg!![:(]
krysser alt jeg kan for at du blir bedre snarest
masse god bedring, og stoooooor trøsteklem til deg!

Takk jenter!! Dere er såå innmari gode! [:D]
Klemme på dere alle!!

ORIGINAL: *Plomma*

Huff så trasig. Du får en klem av meg også.
Håper du blir bedre som ved et trylleslag.
Men om du må på sykehus så er det vel ikke for så lang tid? Alt for bebisen[;)]
Jeg personlig liker meg godt på sykehus, så vi kan jo godt bytte[8D]

Haha, bytter gjerne! Tar du kvalmen og blodet i samme slengen eller?? [8D] hehe!
Neida, det er ikke mange dagene, legen snakket om 3-4 dager, dersom alt gikk bra. De må finne ut hva som forårsaker blodet isåfall, og det var dette som kunne gjøre at det tok lenger tid..

Men, jeg håper fremdeles på at jeg skal slippe unna! Heller kose meg her hjemme med mannen og hundene! [:D] Men, som du sier, alt for babyen!

Usjda![&:] Stor klem til deg!!![:)]

Du, skjønner kjempegodt at du helst vil være hjemme, men jeg opplevde det faktiskk som litt deilig å ligge på sykehuset jeg....Med begge mine første har jeg ligget, og det er deilig bare å ta hensyn til seg selv, og slippe masse lukter i hjemmet osv.....

Uansett, lykke til og god klem til deg!!!

uff da [:(]
det hørtes jo ikke noe særlig ut!
men trøst deg med det at om du blir innlagt så blir du nok helt sikkert litt bedre og det er jo for babyen sin skyld, det gjør det kanskje litt enklere å tenke på [:)]
men håper virkelig du blir fort bedre så slipper du å bli innlagt!

sender deg mange gode klemmer og krysser fingrene for deg! [:)]

Kanskje det EGENTLIG ikke hadde vært så dumt med en dag eller to på sykehuset for å få kontroll på denne spyinga di... [8|] De passer godt på deg der, vet du.. [;)]

Takk jenter! [;)]
Jo, jeg vet det helt sikkert hadde vært greit med noen dager på sykehuset. Men håper i det lengste at den nye medisinen jeg fikk, skal være nok! [:D]

Men vi får bare se hva som skjer utover dagen..

Huff.... Sender masse trøsteklemmer.
Krysser fingrene for at du blir bra nå av den nye medisinen så du slipper sykehus.
Skulle det nå bli så ille at du må på sykehuset så får du prøve så godt du kan å slappe av og la folka på sykehuset ta seg av deg. De vet hva de driver med og da får du en velfortjent pause. Du vil nok føle deg mye bedre om du får litt intravenøs næring og veske. Man blir jo fryktelig slapp og sliten når man får i seg så lite næring.

Dette ordner seg skal du se! På enten den ene eller den andre måten. [:)]

Det er klart du skal få en klem! Gjerne fler også!

Jeg tror nesten kroppen din kan ha godt av et par dager med full pleie på sykehuset. Alt for den lille. Ønsker deg lykke til og håper igjen på at denne ekstreme svangerskapskvalmen snart skal takke for seg slik at du virkelig kan nyte at du faktisk er gravid og passert 12 uker!

sender mange klemmer fra meg og sambo(som jobber)

håper de greier å sette opp væskebalnsen i kroppen til normal igjen, og håper du får et fint svangerskap videre

Skjønner deg godt.. Men på den andre siden, ville det ikke være litt ok å være i kyndige hender nå? Der de kan prøve ut forskjellige medikamenter for kvalmen og holde deg under oppsikt?.. Du vet, dehydrering er ikke bra, det går utover ditt ve og vel. Og vi har lenge igjen av svangerskapet.... Det kan ikke være noe ok å kaste opp blod.. Hva med næring? Babyen tar nok det den trenger, men for din del, din livskvalitet?... Ikke sikkert du trenger å være der så lenge?

MANGE TANKER TIL DEG NÅ.

DIIIIIIIGER KLEM!!

Håper virkelig at du får någe hjelp som fungere. De hørtes fælt ut! Om det blir sykehus har de uansett alle resurser og medisiner som kan brukes for å få deg bedre. En blir jo bare dårligere om en ikkje får væske og mat.. Heldigvis er kroppen heilt utrulig og forsørger den lille først! Men du skal tross alt gå 7 måneder til og det krever krefter og energi. Bedre med 3 dager på sykehus nå enn uker senere! Ønsker deg det beste! Om du må inn, nyt pleien og kom deg litt..

sender deg en stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem og håper at du blir rask bedre igjen!
Skjønner veldig godt at du helst vil slippe sykehus, men må man så må man.

ORIGINAL: happymum83

uff,syns så syndt på deg.du har virkelig vært dårlig stakkar.
håper du slipper innleggelse og du er på bedringens vei snart.
mange klemmer til deg

Sign[:D]

Back
Topp