Uff, sykmeldt

malone

Gift med forumet
Sykmeldt i 1 1/2 uke pga blødninger. Får så dærlig samvittighet for jobben, der er det krise når det gjelder bemanning om dagen, men gått hjemme i 2 dager nå, kjenner det er veldig deilig. Kost meg hjemme med lillegutt, sovet når han har sovet, nesten kommet ajour med hus vasken etc. Begynner å få litt overskudd igjen, det er jammen lenge siden.

Så egentlig veldig godt med en liten sykemelding. Flere som er sykmeldt om dagen?

Det er deilig ja, du må først og fremst tenke på deg selv og den lille, det ordner seg alltid på jobben [:)]

Jeg jobber ikke fult, og nyter det om dagen ja [:D]
Nå begynner den verste trøttheten og gi seg og, men hode pinen har kommet i stedet, sukk..

Men ellers har vi det jo bra [;)]

Ja, det føller litt av hvert med denna lille spiren, men er helt greit. Snart kan vi bare nyte den voksende magen. Det gleder jeg meg veldig til[:D].

ORIGINAL: **Mystery**

er ikke sykemeldt,men jobber på kontoret til firmaet til mannen min.. og kontoret er i rommet ved siden av stua[;)] så kan egentlig jobbe litt sånn som det passer seg[;)][;)]

Det hørtes deilig ut. Jeg jobber i et akuttmottak, stort sett ganske hektisk og kan jo ikke akkurat bare sette seg når man trenger det. Trives veldig godt da, så jobber så lenge det går. Sist hadde jeg bare 50 % sykemelding siste 11/2 mnd, blir nok ikke så ivrig denna gangen. Fåår ikke noe igjen for å slite seg ut!

ORIGINAL: Frk.Mamma

ja er sykemeldt på 7 uka og fikk beskjed av jm i dag at hu ikke ville jeg skulle tilbake i jobb pga skikkelig bekkenløsning, protein i urinen og oppkast

Uff da, skal ikke klage jeg da. Håper det bedrer seg for deg.

ja ble visst sykmeldt en uke i dag.. pga tidlig bekkenløsning...[:'(] gir det en ukes tid før han henviser meg til fysio.. så spørs om husvask og klesvask blir unnagjort... sambo er på sjøen så tiden kommer til å bli lang men... skal visst prøve å slappe av da som legen sa...[:D]

ORIGINAL: shiwa

ja ble visst sykmeldt en uke i dag.. pga tidlig bekkenløsning...[:'(] gir det en ukes tid før han henviser meg til fysio.. så spørs om husvask og klesvask blir unnagjort... sambo er på sjøen så tiden kommer til å bli lang men... skal visst prøve å slappe av da som legen sa...[:D]

Du får la husvask og klesvask seile sin egen sjø en stund og slappe av så godt du kan! Hvor lenge er mannen din borte da?

ORIGINAL: malone

Du får la husvask og klesvask seile sin egen sjø en stund og slappe av så godt du kan! Hvor lenge er mannen din borte da?

ja er jo ikke så altfor mye siden det bare er meg som er hjemme [:D] skal prøve å overse støvet oxo hehe.. han er borte til tirsdag altså en uke til.. så det var jo litt typisk da..[:D] men jeg skal kose meg jeg.. hva gjør du om dagen da ??[:D]

jepp jeg er også sykemeldt..på grunn av kvalme,angst og ryggsmerter..

ORIGINAL: malone

ja er jo ikke så altfor mye siden det bare er meg som er hjemme [:D] skal prøve å overse støvet oxo hehe.. han er borte til tirsdag altså en uke til.. så det var jo litt typisk da..[:D] men jeg skal kose meg jeg.. hva gjør du om dagen da ??[:D]

Nå er det bare 2 dagen hjemme, men har hatt en liten en med omgangsyke, men det var full fart igjen idag, så da får vi kommet oss litt ut. Her har husvask etc blitt litt oversett en stund, så har planer om å ta litt hver dag par dager til. Ellers skal vi bare slappe av, gå tur og dra litt på besøk, har en del venninner som går hjemme i permisjon. Rekker jo aldri når jeg jobber fult. Tenkte å ta en liten handle runde en formiddag, mens Tobias er hos farmor. Vi skal på ferie 1 påske dag, så trenger litt småtteri til det. Du da? 

Jupp, er også sykemeldt ut mnd, men det pga blodtrykket mitt som brått steig himmelhøyt[&:] Vært det siden 02/03.. Litt kjipt, men greit å tenke på helsa også[;)]

Er jo egentlig ganske deilig, godt å slappe av og få igjen litt krefter. Bare jeg som ikke er vant å være borte fra jobb, uten om sykt barn, er jeg aldri borte. Men nå skal det jammen nytes og bruke tid med lillegutt. Vi får tenke på oss selv og ta godt vare på den lille i magen.

Jeg er sykmeldt fullt på 4 uka nå.. Litt kjipt.. For hadde en periode tidligere i høst hvor jeg var sykmeldt en stund pga litt forskjellig.. Så da har jeg så ekstra dårlig samvittighet nå..

Men men.. Jeg er jo helt utenfor, brekker meg og kaster opp.. Så det å være i en travel bhg hverdag passer ikke helt da. SÅ jeg får bare prøve å slappe av hjemme og tenke på de to spirene som skal vokse--

Jeg er også sykemeldt, pga kvalme..
Skulle ønske det var noe annet enn det, for her er det null overskudd!
Og vasken er langt på etterskudd! [&:]

Du får ta det med ro da og får håpe at det bedrer seg iforhold til blødninger..

Skulle øønske jeg var sykemledt, sliten, kvalm og hodepine, men holder ut.. Kommer nok til å be om litt kortere uke etterhvert eller noe.. Får liksom ikke tatt meg inn, men går vel. Gleder meg til påskeferie og sommerferie med langfri!! Holder ut [;)]

Så flink du er, stå på. Bare husk å ta vare på deg selv, får ikke noe igjen av å slite deg ut. Hør på kroppen. Snakker av erfaring fra siste svangerskap....

Back
Topp