uff, syk lita snuppe....

mariferrari

Elsker forumet
Tror hu har fått omgangssyken :( Hatt 3 kjempeløse bleier i dag, dårlig appetitt og nå har hun nettopp kastet opp.... stakkars jenta mi. Er så redd hun skal bli dehydrert. Noen som vet hvor mye væske som jeg minimum bør få i henne? Hun har forresten stort sett vært veldig opplagt å i godt humør! Hadde en løs bleie i går også å ikkje kjempeapetitt da heller.... noen gode råd?? Lurte også på en ting til! Hvis hun sover når d egentlig er mattid igjen, bør jeg vekke henne da så hun får litt mat i seg, eller bør jeg bare la henne sove og samle krefter? Mye rot og mange spørsmål her nå, men takk for at du gadd å lese :)

huff masse god bedring til snuppa di..er ikke gøy når di små er syke....
christian kastet opp i hele vugga si nå.. alt var helt lilla (hadde fått litt blåbær pure i melken sin).. han har litt feber også.. d passet jo bra når d er dåp på søndag..

hvor mye veske vet jeg ikke... om hun sovner så hadde jeg kanskje vekket henne jah.. di er ofte mer villige når di er trøtte til å spise..

ORIGINAL: lena89

huff masse god bedring til snuppa di..er ikke gøy når di små er syke....
christian kastet opp i hele vugga si nå.. alt var helt lilla (hadde fått litt blåbær pure i melken sin).. han har litt feber også.. d passet jo bra når d er dåp på søndag..

Å nei!!!!!! D kunne jo ikke passet dårligere..... uff, får håpe han kommer seg fort! Sønnen til venninna mi har nettopp vært innlagt på sykehuset av samme grunn, (han er 4 uker eldre enn malin)han lå faktisk fem dager..... håper dette går over av seg selv og at de kommer seg fort begge to! Masse go bedring til christian også! Å lykke til med dåpen!

ORIGINAL: lena89

hvor mye veske vet jeg ikke... om hun sovner så hadde jeg kanskje vekket henne jah.. di er ofte mer villige når di er trøtte til å spise..

Ja jeg har faktisk merket at hun har spist mest på natten de to siste nettene!
Takk.for svar :)

Tusen takk! Hun har spist ca 500 ml siden halv åtte i dag morges! Men hun har ett par måltider på natt også, får bare håpe hun klarer å holde på d....

ORIGINAL: heart86

God bedring[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Huff, stakkars lille snuppa di! Håper formen hennes kommer seg fort! God bedring! [:)]

Ja d håper jeg åsså, tusen takk!

ORIGINAL: heart86

ORIGINAL: mariferrari

Tusen takk! Hun har spist ca 500 ml siden halv åtte i dag morges! Men hun har ett par måltider på natt også, får bare håpe hun klarer å holde på d....

krysser fingrene for det[:)]

min har spist under 400 ml[&o]

Uff :( Får hun mat i sonde nå da?

Hun spiste hele 90 ml kl kvart på åtte i kveld, å har klart å holde på d til nå! Kanskje hun allerede er på bedringens vei?? Hadde være kjekt!

Vi ringte Ja igår i og m at gutten her også er syk. Hs sa at han må ha minst 800 ml væske daglig når han nå r litt over 4 mnd.bør være mellomv800 til 1000 ml

Back
Topp