Uff, stakkars Prinsen min...

*Minibønna*

Forumet er livet
Vært til legen med junior, Ørebetennelse og sånn øyebetennelse på han stakkars.
3 Øreinfeksjon nr 3 på 6 mnd, så nå skal han til Øre,nese,hals spesialits her borte og se om dren er nødvendig, har veske i mellomøret eller noe[:(] Pappaen var ørebarn også, men er helt fin nå, så ok å få det gjort fort...

Noen som har barn med dren?

Mens vi var der gikk selvsagt strømmen på hele bygget, hele basen(sykehus inne på basen) så da satt vi der i stum mørket i 1 time og ventet på at alt skulle åpne igjen[:-]

huff stakkars liten[:(] Sønnen til stebroren min fikk dren fordi han var så plaget og har vært kjempe fin etter det. Håper dere får hjelp[:)]

Stakkar liten!

Jeg hadde dren i mange år på barneskoletida. Var mye plaga med ørebetennelser og trommehinna som sprakk (som igjen reduserte hørselen)
Dren var ikke gøy å sette inn, uproblematisk å ha & løste mange øreproblemer!

ORIGINAL: IngiManathingi

Stakkar liten!

Jeg hadde dren i mange år på barneskoletida. Var mye plaga med ørebetennelser og trommehinna som sprakk (som igjen reduserte hørselen)
Dren var ikke gøy å sette inn, uproblematisk å ha & løste mange øreproblemer!

Signere!

mine to nevøer har dren begge to, funker fint som bare det, detter ut når de trengs å byttes ut [:D][:D], de har ikke vært plaget siden [:)]

Håper du finner en som ikke har så lang ventetid, lykke til og god bedring til gutten din [;)]

god bedring til den lille søte :D

Back
Topp