Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreTuuusen takk for svar!! Dere beroliger mye mer en dere tror
jeg fikk time hos jordmor med en gang jeg ringte idag, så jeg kom derfra nå. Alt sto bra til med den lille og jeg kommet akuratt så langt jeg trodde, nemlig 10 uker. Hun fortalte at mange kom inn med historier om spotting og at det var veldig normalt. Hun sa til og med at festeblødning kunne komme så sent som i uke 12 og ikke var noe å bekymre seg for. Det jeg ble mest glad for å høre var at hun sa at når vi er kommet så lang, så er det liten sjangs for at de kan gå galt di siste ukene..
nå er jeg kjempelettet! 100kg lettere
Er det vanlig etter do besøk? takk d beroliget meg ihvertfall. Hadde litt spotying jeg å. ved tørking etter do besøk.Det er ganske normalt med litt blod etter spesielt bommelom. Også etter samleie. Bare noen blodkar som sprenger helt ufarlig.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, jeg har hatt det selv et par ganger. har vært på UL etter det og alt er fint.Er det vanlig etter do besøk? takk d beroliget meg ihvertfall. Hadde litt spotying jeg å. ved tørking etter do besøk.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Skal du være glad for, blir livredd for at noe er galt(Med så mange som spotter føler jeg meg nesten unormal som ikke har hatt noe :O (bank i bordet)