uff..spotter

AdelinaL

Glad i forumet
Da fikk jeg brunt slim på papiret etter dobesøk :-( skikkelig bekymret nå. Slik begynte mine tidligere aborter også. Noen her som har hatt det, der det viser seg å være ufarlig? Trenger litt oppmuntring nå.. er foressten 10 uker nå..

Etter alt jeg har lest så kan det være helt ufarlig iallefall. Krysser fingrene for at det er tilfellet her også.. ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper alt er som det skal være :( uff skummelt!

<3 venter et vinterbarn <3

Har hørt at så lenge det ikke er friskt blod så trenger man ikke å være bekymret :) Krysser fingrene for at alt er bra!

Jeg hadde både brunt og friskt blod i forrige svangerskap. Nå kan noe av dette være rester etter icsi-forsøket, men alt var nok ikke det.
Det var uansett ingenting galt. Mange som blør litt uten at det er noen grunn til bekymring :-)

Forrige svangerskap spottet jeg brunt èn dag mellom uke 6-8 en gang, husker ikke akkurat når det var. Men det gikk helt fint! Hadde et normalt svangerskap vidre :) Ønsker deg lykke til, ikke noe kjekt å gå og være bekymra :( Håper spiren klorer seg fast! :)

Venter verdens beste julegave 2014 <3

Jepp, har hatt nøyaktig det samme, senest i dag. På ultralyden fikk jeg beskjed om at alt var supert og at det skyldtes at morkaka lå lavt. Håper alt går bra med deg også :)

Eg har hatt brun utflod sidan søndag kveld. Begynte med litt friskt blod. Var på UL i går og alt var bra:) Er i uke 7+3. Lykke til, håper alt er bra med deg også:)

Tuuusen takk for svar!! Dere beroliger mye mer en dere tror :Heartpink
jeg fikk time hos jordmor med en gang jeg ringte idag, så jeg kom derfra nå. Alt sto bra til med den lille og jeg kommet akuratt så langt jeg trodde, nemlig 10 uker. Hun fortalte at mange kom inn med historier om spotting og at det var veldig normalt. Hun sa til og med at festeblødning kunne komme så sent som i uke 12 og ikke var noe å bekymre seg for. Det jeg ble mest glad for å høre var at hun sa at når vi er kommet så lang, så er det liten sjangs for at de kan gå galt di siste ukene..

nå er jeg kjempelettet! 100kg lettere :D

Så bra, kjekt å høre!

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Tuuusen takk for svar!! Dere beroliger mye mer en dere tror :Heartpink
jeg fikk time hos jordmor med en gang jeg ringte idag, så jeg kom derfra nå. Alt sto bra til med den lille og jeg kommet akuratt så langt jeg trodde, nemlig 10 uker. Hun fortalte at mange kom inn med historier om spotting og at det var veldig normalt. Hun sa til og med at festeblødning kunne komme så sent som i uke 12 og ikke var noe å bekymre seg for. Det jeg ble mest glad for å høre var at hun sa at når vi er kommet så lang, så er det liten sjangs for at de kan gå galt di siste ukene..

nå er jeg kjempelettet! 100kg lettere :D
Godt å høre :)

<3 venter et vinterbarn <3

Fint å høre at alt var bra. Vært litt bekymret i dag selv. Har hatt brunt slim ved hvert do besøk, så ble litt beroliget av denne tråden

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Godt å høre at alt var fint! :)

Det er ganske normalt med litt blod etter spesielt bommelom. Også etter samleie. Bare noen blodkar som sprenger :) helt ufarlig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er ganske normalt med litt blod etter spesielt bommelom. Også etter samleie. Bare noen blodkar som sprenger :) helt ufarlig.

Er det vanlig etter do besøk? takk d beroliget meg ihvertfall. Hadde litt spotying jeg å. ved tørking etter do besøk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det vanlig etter do besøk? takk d beroliget meg ihvertfall. Hadde litt spotying jeg å. ved tørking etter do besøk.

Ja, jeg har hatt det selv et par ganger. :) har vært på UL etter det og alt er fint.

Med så mange som spotter føler jeg meg nesten unormal som ikke har hatt noe :O (bank i bordet)

Med så mange som spotter føler jeg meg nesten unormal som ikke har hatt noe :O (bank i bordet)
Skal du være glad for:), blir livredd for at noe er galt:((

Back
Topp