x1x*Baby*doll*
Gift med forumet
I november ble jeg sammen med pappan til theodor.. Jeg visste ikke da at han ikke hadde jobb.. Vi ble sammen ganske fort og flyttet sammen med engang.. Jeg angrer endel på den avgjørelsen der. Klarer ikke si nei det er en av grunnene til at jeg lot han flytte inn. Han går hjemme hele dagen og jeg er rett og slett lei av han. Jeg har ikke sånne forelskelses følelser som jeg burde ha og jeg kan ikke si 100% at jeg har følelser for han. Jeg er veldig glad i ham og er glad han er her og hjelper til. Jeg har også forelsket meg/flørter med en jeg har kjent siden jeg var 7 år. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Han jeg kjenner er i samme situasjon som det jeg var før pappan til theodor og jeg ble sammen så jeg vet hvordan det er. Jeg vet hva han kameraten min mener og føler om meg derfor jeg dette her det ennå mer vanskelig. Jeg ble ikke sammen med pappan til theodor bare for at han skal ha en pappa og jeg skal ha hjelp.. Vi lever på hans arbeidsledighets trygd og det er ikke mye.. er så vidt vi klarer det..når regninger er betalt har vi 3000igjen til mat 1 mnd.. Jeg orker ikke dette mer og har så lyst til å grine men vil ikke vise det for pappan til theodor. Jeg trenger såd,jeg klarer ikke si til han hva jeg føler.. Jeg har såret han veldig en gang før..Har fått veldig god kontakt med familien hans igjen og våres familier har blitt veldig gode venner.. Takk for at dere leser dette og håper dere forstår meg å.. vil gjerne høre deres meninger