Uff. Sitter med en stor vond klump i magen

• Trådstarter Trådstarter E-FM
  • Opprettet Opprettet
E

E-FM

Guest
Først vil jeg si unnskyld, men jeg sitter på Ipad :) Jeg sitter med en stor vond klump i magen siden søsteren min har det ordentlig vondt nå! Idag fikk hun vite at samboeren gjennom 7 år muligens kommer til å gjøre det slutt. 3 måneder før bryllupet! Ingen vet hvorfor utenom han. Hun hadde ikke fått noen forklaring, men skulle ringe meg i morgen etter hun hadde prata med han. Jeg synes det er så vondt og kan ikke forestille meg hvor vondt ho må ha det nå! Håper virkelig det ordner seg for dem :(

Oooj... Det var eit veldig drøyt tidspunk  å gjere det slutt med sambuaren sin på.. Og iallefall å fortelle at  han sannsynlegvis kjem til å gjere det, uten å ta seg skikkelig tida til å prate  med ho!

sorciere_ skrev:
Oooj... Det var eit veldig drøyt tidspunk  å gjere det slutt med sambuaren sin på.. Og iallefall å fortelle at  han sannsynlegvis kjem til å gjere det, uten å ta seg skikkelig tida til å prate  med ho!

Men bedre å gjøre det nå enn rett før eller etter bryllupet. Men sannsynligvis? Stygt å si sånn, syns jeg, hun må jo ha det pinefullt nå, stakkars. Krysser fingerer for at det ordner seg!

sorciere_ skrev:

Horebukken hadde vært utro! Han kunne da for faen sagt det før! Er så sint!!

Uffa :(

Stakkars jente :( Har opplevd det samme selv, men etter bryllupet.
Kjenner jeg blir forbanna.. ..

Jeg skulle til å si at han kanskje var hardt angrepet av bryllupsnerver, men jeg ser jo at det ikke var grunnen.

Enda godt at han tok ansvar og sa i fra til henne før de giftet seg, i det minste..

Stakkars søsteren din! Samtidig er det kanskje godt å få vite sannheten nå og ikke kort tid etter bryllupet.

Back
Topp