Uff så dårlig...

Fr.Anam

Betatt av forumet
Endte opp på legevakta i natt. Har feber og er potte tett i hele hodet, det dunker i panna og jeg har sovet stort sett hele dagen...
Fått penicillin for bihulebetennelse og tar paracet for feberen, samtidig som jeg føler det er helt feil med piller og graviditet. Æsj, har det ikke så fint nå :P
Sitter med solbriller på da alt lys stikker i øynene, håper dettegår fort over!
Har vært forkjøla siden jeg ble gravid, blir en stooor befrielse å ikke være det lenger!!
Jaja, litt klaging en fredagskveld herfra, håper dere har det finere :)

Uff stakkars deg, hørtes ikke noe greit ut :( for håpe du blir fort frisk nå da :) masse god bedring hvertfall :)

God bedring! Håper du blir helt frisk og kan nyte resten av svangerskapet.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Stakkars deg,høres ikke godt ut:-(
God bedring,håper det blir fort bedre no med medisin.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Huff, ikke noe gøy å starte helgen sånn. Veldig god bedring :) Håper det går fort over nå som du har fått "medusin" :)

Har plager med bihulene selv :/ vært plaga siden starten av graviditeten, men det var først i går at trykket i hodet ikke bare var når jeg bøyde meg..

Men tror ikke det er betennelse, for jeg klarer meg liksom.. Vet ikle hva det er..

Å takk :)
Går greit, ikke fullt så ille i dag, men blir å være på sofaen ja.
Sånn bihulebet. er ille nok UTEN å være gravid i tillegg...
Kariness: begynnte veldig sakte her og, forkjøla, litt vondt bak øynene når jeg bøyde meg, så litt sår hals og endte opp slik det er nå... Håper du slipper unna :)

Huff så kjedelig! Selv hoster jeg, nyser, snørr og øya renner og halsen er potte tett. Er så leiii!

Håper du blir fort frisk! God bedring :)

Back
Topp