uff.. *oppdatert*

SMT

Elsker forumet
jeg skulle egentlig på UL neste onsdag.. men har småblødd litt med smerter de siste 4 dagene...
så ringte nå og fikk time kl 11...
er så redd for at dette går galt!!  [:(][:(]

Sorry sen oppdatering..  Bar rett på jobb etterpå, så fikk ikke sjangs til å skrive noe her...
Men ja, jeg var jo hos gyn og han tok innvendig UL.
Han sa at han kunne se fostersekken - men at det var for tidlig til å se et foster..
Så jeg har fått ny time om to uker...
Ut ifra menstermin så er jeg jo snart 8 uker - trodde man skulle kunne se noe da..
Men i følge han så er jeg knappe 7 uker...
Så vi får se om 2 uker..  [8|]

Så lenge jeg ikke hadde en sammenhengende blødning så skulle jeg ikke tenke på det. Og magesmerter var normalt sa han..

xx krysser fingrer og tær for deg!xx[:(] 

ORIGINAL: GripDagen

Krysser fingre ja. Skal tenke på deg. Går sikkert helt bra. Er vel veldig vanlig å blø litt.

signerer denne

krysser fingrene og håper alt går bra.... lykke til:)

krysser fingrene for deg snuppa.. håper du får se at alt står bra til med den lille [:)]

Har ud vært på ul nå?? Hvordan gikk det??

ORIGINAL: Trone

Hvordan gikk det?

nysjerrig jeg altså [:)]

oppdatert..

jeg var på ul sist gang da jeg var 6 uker og da kunne de kun se foster sekken ;)
så du har nok ingenting å bekymre deg over.

da må jeg vente en 2-3 uker til.. jaja :) booring men men.. hehe. :)

gleder meg til oppdatering om 2 uker for deg [:)] da får du nok ett fint bilde med deg også [;)]

ok.. fikk litt hetta - for ser jo at mange har sett hjerte banke i uke 6 liksom!!
men han sa at vi skulle kunne se et hjerte banke om 2 uker..  så håper jo på det!

ORIGINAL: aubergine

ok.. fikk litt hetta - for ser jo at mange har sett hjerte banke i uke 6 liksom!!
men han sa at vi skulle kunne se et hjerte banke om 2 uker..  så håper jo på det!

det er veldig forskjellig har jeg lest her inne og søkte litt på google etter det også..
ser noen har sett hjertebank helt tidlig som i beg av 5 uke og utover...
også er det noen som har vært der i uke 7-8 og ikke sett hjertebank.. men spira var helt frisk og hadde hjertebank neste gang..

så det er nok helt forskjellig =) jeg skjønner jo at du får litt hetta men det må du ikke bekymre deg over.. bare søk litt på det så ser du [:)]

Det går helt sikkert bra. Skal krysse fingrene for deg og ønsker deg lykketil :)

Så rart det skiller 1 uke mellom de to datoene da! Hmm.. Kan jo godt hende det forandrer seg igjen når du skal inn på flere ULer! :)

Men veldig godt å høre at alt så bra ut!! [:)][:)]

Lykke til. Er ikke noe moro å bekymre seg mer enn man allerede gjør før man rekker denne berømte 12 uker linjen... Håper alt ordner seg. LYKKE TIL[;)]

Back
Topp