Uff.....oppdatert

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Sitter her og er lei meg....[:(]
For to og et halvt år siden fikk hunden min valper som jeg tok imot....
knyttet meg til hver eneste en av de og da jeg solgte de sørget jeg for å holde kontakt med valpekjøperene, og noen av de har vi møtt regelmessig.

Så istad ringte hun som vi har mest kontakt med og fortalte at hunden deres hadde kolapset og blod hadde sprutet ut av munn og nese, de fikk kommet seg til veterinær hvor de har tatt masse undersøkelser.
De tror det er noe galt med hjertet og lungene er fulle av blod...
Stakkar gutten...nå ligger han der og de venter på svar om de må dra å si hade til han
Tror nok ikke han overlever natten[:(][:(]

.....................................................................................................................................

Nå er han død....[:(][:(][:(]
Kroppen hans orket ikke mere nå stakkar....

RIP Nero

Så fælt! Hunder er så herlige dyr og man blir jo så knyttet til dem! Lykke til!

ORIGINAL: mammantilbebisensin

Sitter her og er lei meg....[:(]
For to og et halvt år siden fikk hunden min valper som jeg tok imot....
knyttet meg til hver eneste en av de og da jeg solgte de sørget jeg for å holde kontakt med valpekjøperene, og noen av de har vi møtt regelmessig.

Så istad ringte hun som vi har mest kontakt med og fortalte at hunden deres hadde kolapset og blod hadde sprutet ut av munn og nese, de fikk kommet seg til veterinær hvor de har tatt masse undersøkelser.
De tror det er noe galt med hjertet og lungene er fulle av blod...
Stakkar gutten...nå ligger han der og de venter på svar om de må dra å si hade til han
Tror nok ikke han overlever natten[:(][:(]

så vannvittig trist!!! [:(][:(] lurer på hva det kan være....

uff stakkars lille vofsen, håper det skjer et mirakel og at han kommer på beina igjen da, eller i hvert fall at han slipper å lide lenge [:(]

Oj så fælt da! Stakkars vovven...[&o] Håper han klarer seg da...uff,så ekkelt[:(]

Så trist!  [:(]

Ånei så trist[&o] Stor trøsteklem! Husker når valpen vår døde. Var kjempetrist!! Han hadde mest sansynlig svults på hjernen[:(]

Uff så trist,sender mange trøste klemmer og varme tanker

Takk for alle trøsteklemmer og varme tanker[:)]dere er så omtenksomme....
Han overlevde natten og har det bedre nå, venter på oppdatering fra de hvordan det går i dag..
Men dyrlegen sier at situasjonen ser alvorlig ut,er så trist når det skjer noe sånt

[:(]Så leit! Håper jo at det går bra!!
(Klemmer voffen min hardt nå! Er jo så glad i ham - og hunder generelt!)

Back
Topp