Uff og uff..

yolo

Forelsket i forumet
.. så sjelden det er eg titter innom! Skulle så gjerne vore meir, men tiden strekk virkelig ikkje til om dagen.
Er aleine stort sett heile tida med ungane og har alt ansvar ellers med husarbeid osv.
Virkelig travelt her om dagen med ein mann som er offshore for så å komme heim og ha 4 kurs på timeplanen og når han ikkje er på kurs er det full fart med jobbing i hagen. Er slitne både eg og han, men ÅÅÅÅ me gledar oss til å bli ferdige, og tilo neste friperiode han har - da blir det FERIEEEE!! [:D] Er virkeleg imponert over sambo, og stolt. Han gjer alt omtrent sjølv - utan å ha gjort det før - kjempe flink syns eg [:)] Og det til tross for senebetennelse og vondt kne.. så, all ros til han! [:)]

Tenker ofte på alle her inne!
Korleis har damene og barna det?
Er det travle eller rolege dagar?

Her er Karelius allerede blitt 6 mnd.. han er ein skikkelig god`klump på 9 kg (kun på morsmelk, og dei siste vekene graut om kvelden). Han er ein utruleg snill unge, det må berre seiast gang på gang - men han begynner virkeleg å utforske verden med rop og hyl, sant nok gledeshyl og rop, men når søstra skravlar både på¨inn og utpust fra ho står opp til ho legg seg - så er det litt gnagsår i øyrene om dagen ja - derfor må eg vel innrømme at det er litt dielig når dei begge er i seng [8D] Ronja er veldig flink og snill, morroklump med mange gullkorn - utruleg kva ein 3`åring kan tenke på og lire ut av seg.. ler oss i hjel av denne jenta vår - skikkelig skuespelar og klovn til tider [:D]

Oi oi oi, dette blei langt gitt - men eg saknar alle her inne sååånn!

Klem fra meg [:)]

så koslig å høre fra deg!!

Høres ut som Ronja er lik Nathalie. en skikkelig skravelbøtte[:D]!! Jeg koser meg hjemme nå med lille Lukas. Eller han er jo ikke så liten, legger godt på seg og er god og rund, og rolig og snill. Kjempetravelt med to barn det merker jeg også, men samtidig utrolig kjekt!!![:)] Syns dagene og ukene går altfor fort, det er hvertfall ikke tid til å kjede seg[:D].

Så kjekt at det er fleire skravlebøtter - hehe, skulle likt å sett heile septembergjengen samla, måtte vel hatt ropert for å nå gjennom tenker eg [:D]

Tiden går fort ja, og det er veldig travelt når det skal skje så mykje utenom - det merkar eg godt når eg har 2 i frohold til 1. Gledar med til ting roar seg litt. Men det er så morro og spennande kvar dag - sprer enormt med glede desse små hjerteknusarane [:D]

hei.. så kos å se deg her :) stor og fin gutt ja :) her er det også travelt om dagen, m bygger veranda, og eldste trasser.. og minste har fylt et år[:D] så vi feirer i helgen... i dag hadde vi venner med barn.. i morgen blir det nærmeste familie.. men det blir mange nok det kjenner jeg![:)]

nå legger vi snart verandabygging på hylla og drar til tyrkia med sanders mamma og familien.. det blir herlig... digg å komme seg vekk litt![:)]

Koselig å se deg innom her av og til - så lenge du ikke forsvinner for oss så tåler vi at du er litt fraværende en stund vet du. Kan godt forstå at det er travelt å være alene med to små - jeg synes det er travel selv om vi er to voksne her jeg [8D]

Karelius har vokst fra August også - han var 6,8 kilo på sjumånederskontrollen. Er åttemånederskontroll på tirsdag, nå tror vi han er åtte kilo, men vi får se. Og Ronja, hun har vel alltid vært en skravlebøtte og klovn? Skjønn er hun, det er helt sikkert. Og det er herlig når man ser at barna blir mer og mer knyttet til hverandre - jeg blir rørt når Johanna kommer løpende inn på rommet til August og meg hver morgen med suttekluten sin - for når hun våkner får han låne den [:)]

Så utrolig kjekt å se deg her inne[:D][:D][:D]
Her hos oss er det travelt også, jenter som skal kjøres hit og dit og en mann som jobber mye[&:] Gleder oss enormt til ferie i juli, da er det kristiansand og Kaptein Sabeltann som venter på oss[:D][:D][:D]
Jørgen vokser og trives. Han er ett lite masebrett han også. Mange artige ting han kan finne på å si ja. Ellers nærmer det seg siste dag i barnehagen for Jørgen. 30 juni legger de ned den barnehagen han går i, så i august begynner han i en ny barnehage. Satser på at det går greit[:)]

Så kjekt å høre fra deg! Forstår godt at du har det travelt! Har det travelt her også... og min mann jobber ikke offshore!
For en flink mann du har da!! Han står på skikkelig! Håper du legger ut bilde av det ferdige resultatet!

Hei! Koselig at du titter innom. DEt høres jammen ut som om dere har veldig travle dager. Ble helt svett av å lese om alt dere driver med jeg.

Her er det deilige og rolige dager stort sett. Maja er i barnehagen hver dag, og elsker det. HUn er i full fart, og vi har vår dose med trass og tull. Puh! Det er mye vilje i den ungen. Og så har vi slitt veldig med bleieslutt. Men nå tror vi det begynner å gå seg til, til tross for noen uhell innimellom. Hun sover mye i helgene, så vi har late dager når ingen skal på jobb. Ellers er hun full av spørsmål og rare innfall, og hun har begynt å lese så smått. Hun synes det er sååå moro!

Mari er blitt ett år. Og hun veier det samme som Karielus. Ikke så glad i mat, den lille frøkena. Vi blir sprø av å lokke og lure for at hun skal spise, men vi regner med det snart gir seg. Ellers er Mari en vanvittig blid unge. Det er stort sett smil og latter hele dagen. (kan ikke huske at Maja var sååååå blid) Hun går ikke enda, men det er ikke så lenge til tror jeg. HUn sover MYE, så det blir late dager når vi er hjemme med henne.

Mannen og jeg deler permen, så jeg jobber to dager i uka mens mannen er hjemme, og så er jeg hjemme tre dager i uka, mens han jobber. En herlig kombinasjon, for vi får det beste av begge verdener.

Mari begynner i barnehagen den 1.juni. Så da er det full jobb i to uker, og så skal vi ha sommerferie. Det blir deilig det! Vi gleder oss!

Så fint å lese om alle sammen, kjempe koseleg! Virkar til å vere travel tid for dei fleste, men at ferie er i fokus.

Skal til Kristiansand vi og + at me tek nokre dagar i Askim på veg heim. Tanta mi har hus der som vi får bo i, så kan vi farte litt rundt og møte familie og venner i Oslo :) Gledar oss enormt til å få vere saman utan at det skal skje ting som vi må, burde, skal heile tida [:D]

Back
Topp