uff, nervøs nå

mimmi77

Forelsket i forumet
Ja ja, da var det blitt fredag og jeg er så klar jeg kan bli for ny ul.
Hcg'en min stiger som sagt ikke sånn som den skal, og jeg frykter at dette ikke kommer til å gå så bra[:(]
Har fortsatt ingen smerter eller blødninger, bare mensmurringer, ømme bryster og er litt mer trett enn vanlig, og det er jo bra.

Forrige torsdag såg de en "prikk" i livmora som var 2 mm stor, så jeg har jo fått bekrefta at det ikke var det jeg frykta aller mest; en ny exu.
Pga det har jeg vært så tøff idag at jeg sa til sambo at han ikke trengte å være med, begynner å angre en smule på det nå ja.....

Men men.... Jeg trenger alle de gode tanker og kryssing av fingrer og tær jeg kan få nå jenter, håper dere hjelper meg[:)]

Har ikke så mangen gode råd for deg i dag men skal krysse det som kan krysses for deg i dag så håper vi at alt går bra[;)]

Lykke til

skal krysse alt som kan krysses for deg mimmi!!

En fødselslege der jeg jobber sa en gang at enkelte ikke produserer HCG før de er bortimot 3 mnd på vei og at graviditeten ikke kan påvises annet enn blodprøver... uten at dette var helt uvanlig...[8|] Ikke det at jeg er noen ekspert men vet han har veldig mye peiling.. Så da er vel sjansene vel så bra for deg vel?[;)] Masse klemmer iallefall og krysses d som krysses kan![:)]

Ja da har jeg vært på ul, og fikk nok ikke gode nyheter.
"prikken" har riktignok vokst fra 2 mm til 5.3 mm, men gyn mente at dette ikke var nok. Skjønte ikke helt det, for i følge den "uke for uke-planen" her på BV så er jo det en ganske riktig stigning på en uke??
Men men jeg skal ikke krangle, vil tro han kan jobben sin:)
Gyn mente rett og slett at siden hcg ikke stiger som det skal og at "prikken" ikke vokser som den bør, så kommer dette til å gå galt. Hans nøyaktige ord var faktisk: "Det er dessverre ikke håp for at dette skal gå bra".

Jeg tok ny blodprøve i dag, gyn trodde allerede hcg var på vei ned og derfor ikke hadde steget som den skulle på siste prøve, får svar på den på mandag, skal på sykehuset igjen onsdag for ny ul, så får vi bare ta det derfra[:(]

Jeg klarer ikke helt å forlate dere enda, ikke før jeg vet helt sikkert at det ikke går lenger, så jeg kommer nok til å luske i kulissene her[:)]

Lykke til alle sammen
Klem fra meg

Nei så fælt da!! Men jeg krysser fingrene alikevel og håper på det meste for deg og lille spiren jeg!

Masse lykke til!!

ORIGINAL: Line Lavendel

Nei så fælt da!! Men jeg krysser fingrene alikevel og håper på det meste for deg og lille spiren jeg!

Masse lykke til!!

* krysser fremdeles*

sign[;)]

Tenker masse på deg nå, vet veldig godt hvordan du har det!

Mange klemmer til deg!!

krysser fingre og tær for deg,lykke til

Åh jeg tenker sånn på deg Mimmi!!!!

Åssen går det nå??? Fått litt mer svar?

Back
Topp