uff... nå er jeg...

henriette25!

Forumet er livet
så sliten..

leser om flere som har unger som ikke sover om nettene...[&:]

vi er jo vant med at snuppa sover hele natten,når vi endelig får hun til å sovne (2-3 timer)[:-]

men de siste dagene og spesielt INATT, har hun ikke sovet noe nesten.[&o]
så jeg la henne i senga vår,men hun var så urolig,klarer ikke ligge stille..

hva kan det være??
hun hadde fått mat 2 ganger..

og sambo sover på sofaen,begrunn av hoste,så jeg får jo ikke noe hjelp der i gården.

så nå sitter jeg her,med poser under øya og er driiiiit sliten..[:(][:(][:(]

Huff, stakkars deg....det er absolutt ikke no`gøy å være trøtt....

Men det kan jo være at ho holder på å få tenner kanskje.....???Vet ikke hva det kan være heller, sikkert bare forbigående[;)] Prøv å få slappet av når mannen kommer hjem og innimellom hvis snuppa sover på dagen.....

ja det kan være det,hun må ha noe i munnen hele tiden..[&o]
gjett hvem som har sovnet i stolen sin nå,joa lille snuppa..

typisk at hvis jeg legger meg på sofaen nå,så våkner henne!!

Her i huset holdt hun på slik i 2 uker. Ikke hver natt men sånn cirka annen hver. Lå å smilte som ei sol. Men dette skjedde stort sett når klokken var 4-5. Så det ble morgen for oss i halv seks tiden. Hvis hu våknet 4 fikk hun ikke komme opp. Da gav jeg henne til hun sovnet igjen. Ble sutring en stund før hun sovnet. Det vi gjorde var at vi trappet ned på søvnen på dagtid(hu sove mye). Det virke som det har hjulpet.
Men i natt var det på an igjen. Det va disse tennene då. Har ventet på de i flere uker å føler at de kommer hele veien.

Lykke til hvertfall. Det er nok bare for en liten periode åsså blir det bedre igjen[:)] Hehe. Må tenke positive tanker.

Back
Topp