uff, nå er jeg LEI!!!!

SweetCherry

Gift med forumet
nathaniel har vært en del syk (type forkjølet med litt feber syk) i en del måneder nå.
er vel ca. en måned siden han var syk sist og hosten hans hadde endelig roet seg, men i kveld så har den blusset seg opp igjen! 

hvordan i h***** blir jeg kvitt den hosten hans? hva er det som gjør at han ALDRI blir kvitt den? (den roer seg og kan nesten være vekke før den kommer tilbake igjen for fullt!)

emoticon

går deres barn også rundt å hoster? 

Etter han begynte i bhgen så renner nesa og han hoster og er frisk om hverandre. Men det var jeg jo klar over at kom til å skje. Har jo hatt ett bhgbarn før, hehe!!
Er typisk sånn som skjer når de begynner i bhg, så har ikke vært noe bekymret for det :)

Hva sier legene da? Har de tatt en skikkelig sjekk på prins N?

Ja det gjer Malin. Hun hostet 1 mnd i strekk, fikk nokon tenner og så roa hosten seg. Nå hoster hun igjen.

Det er plagsomt for dei små vil eg tru. Du kan jo bestille ein legetime til han? Gjerne du får gode råd osv.

Huff, slitsomt for stor og liten :-( 
Kan ikke være astma eller no sånn da? Jeg aaaner ikke altså men hør med legen din, om de kan sjekke han :) Ellers så blir de jo fort smittet i barnehagen, blir ikke kvitt det skikkelig før det kommer tilbake :-/ 

legen sier bare at så lenge nathaniel ikke plages med hosten så vil de ikke gjøre noe, men jeg plages med hostenemoticon  

uff, jeg får se hosten ann i morgen viss ikke så ringer jeg legen igjen. vurderer nesten å begynne å amme igjen (sluttet når han var 8mnd) for når jeg ammet var han ikke syk en dag!!  men tror det er håpløst for mine pupper inneholder ikke...ja, noenting egentligemoticon

edit: nathaniel begynner ikke i bhg før i august, men vi er jo i åpen bhg da så gruer meg litt viss dette bare er en forsmak.

Ja. Tobias har hosta i ett sett sia 14 april.
Ska t legen med han på torsdag så får høre med legen om ka e kan gjær.
Hosten plager Tobias om natta hvis han begynn å host. Også må e inn t han og roe han ned. Evig runddans.

Åhh, sånt må være så frustrerende!!!
Her har jeg en unge som er over gjennomsnittet frisk....men han er ikke i barnehage da....

Har dessverre ingen råd å komme med heller.....men håper det ordner seg snaaaaart!!!!

Sofie. skrev:
Ja. Tobias har hosta i ett sett sia 14 april.
Ska t legen med han på torsdag så får høre med legen om ka e kan gjær.
Hosten plager Tobias om natta hvis han begynn å host. Også må e inn t han og roe han ned. Evig runddans.

uff.. gi beskjed da hva legen sa(trenger ikke altså, bare viss du vil dele) for kan jo hende de har det samme. 

Uff, det der er slitsomt altså!

Her har minstemann også vært mye syk, men har går jo i bhg da..

Jeg tror at hvis min lille gutt var så ille plaget med hoste uten at han gikk i barnehage, så ville jeg forlangt at legen undersøkte det nærmere. Astma-diagnose får de vel ikke før de er omtrent to år, men nå når han har passert ett kan de ta allergitest på ham. Det er uansett viktig å få journalført problemene slik at det kan dokumenteres hvor lenge det har vart dersom han senere skal ha en eller annen diagnose. Hvis ikke fastlegen tar deg alvorlig, ville jeg ha gått til privat lege... men det er meg da..

Jeg er enig med Skorpio. Det er vel noen her inne som har barneastma (fraglis sin V, f.eks), som finnes i forskjellige alvorlighetsgrader. Ikke godt å si, egentlig, men det burde bli sjekket mtp. historikken hans.

Back
Topp