Uff, nå er jeg lei!!!

Skorpion77

Elsker forumet
Etter å ha vært vekkreist hele jule- og nyttårshelgen har alle ungene nå klart å bli syke...

Det begynte forrige helg med at jenta vår fikk omgangssyke. Når hun var "på beina" igjen ble minstemann syk med feber og hoste etter et par dager i barnehagen. Feber kom og gikk, men jeg klarte liksom ikke helt finne ut hva som feilte ham. Nå i helgen fikk eldstemann omgangssyke, minstemann begynte også å kaste opp, og jeg selv og mannen fikk magesjau.

Minstemann har bare blitt verre og verre og i dag måtte vi til lege med ham. Det viser seg at han har en ganske heftig influensa, trolig svineinfluensa, som er så "populært" i Bergen nå om dagen. Det finnes det som kjent ingen behandling for, så vi må nok bare og vente på bedre tider...

Må bare si det: Jeg er UTROLIG lei av piss og dritt og oppkast og slim og snørr!!

Uff det hørtes trassig ut. Sender deg en god klem og god bedringsstøv til alle sammen

føler virlkelig med deg, sitter selv med to febersyke influensaunger her og er selv også i fred å bli syk. Ønsker dokk masse god bedring!

Takk, jenter!

Ja, det er veldig kjedelig når de er syke, spesielt når man ikke engang får sove om natten!

Men jammen hjelper det å syte litt...hehe.

ORIGINAL: Trone

Det var ikke måte på alt dere skulle få da!!![:o][:o][:o]

Hehe, nei... Men nå håper jeg vi får fred en stund (les; et par år;)..

Ikke rart at du er lei av det. [&o] Det blir fort sånn når det er sykdom overalt. Maks uflaks at alle har fått merke det på kroppen (og sjel, selvfølgelig - man blir utslitt av det).

Og ja.. typisk sesongbetont. Jeg har en liten sjukling også. Han er pottetett i naso, litt feber, sutrer og klenger og generelt ikke helt i form. Natt til i dag var et levende mareritt. Heldigvis ikke så ille som hos dere, så jeg klager ikke, sånn sett.

God bedring. Håper svineriet slipper tak ganske snart. [:)]

Huffameeeeg.. skjønner godt du er lei nå jah [&o]

Håper dere slipper mange mange sesonger uten sykdommer nå [:)]

Ja, satser på at det slipper etter hvert nå.

Bare klag litt du også, Crazy, det hjelper ser du!

Åååå æsj! Omgangssyke og svineinfluensa er noe dritt [:'(] Festlige greier... Håper minsten blir fortfort frisk og at dere alle er på beina igjen. Stakkars lille [&o]
Og så må du gi meg en lyd så snart dere er friske [;)]

ORIGINAL: Escuro

Åååå æsj! Omgangssyke og svineinfluensa er noe dritt [:'(] Festlige greier... Håper minsten blir fortfort frisk og at dere alle er på beina igjen. Stakkars lille [&o]
Og så må du gi meg en lyd så snart dere er friske [;)]

Ja, har hatt vondt av det lille gullet. Han har vært skikkelig dårlig! I dag har han heldigvis ikke hatt feber, så nå tror jeg endelig han er på bedringes vei! De andre er sånn noenlunde på beina.. De er på skolen sånn cirka annenhver dag[:D]

Jeg skal gi lyd, vet du [;)]

Back
Topp