Uff, nå er det Slutt....

Angelica89

Elsker forumet
Ammingen fungerer ikke lenger, det gjør så vondt. Storm gnager sånn [:(][:(]
Og han er så avhengig av puppen, men jeg klarer ikke, blør jo !! Vi må nok prøve å avvenne han, men det blir ikke lett..
Synes det er sååå TRIST!
Vi klarte å holde i 9 mnd da!

Synes tiden med amming har vært så greit. og ikke minst koselig. Samboer vill jo ikke ha flere så jeg er kjempe lei meg :'([:(][:(]

Du har vært kjempe flink vennen, men skjønner at det er trist :(

Men når du bare har vondt og blør i tillegg sier det seg jo selv at det ikke bare er kos lengre.

ORIGINAL: lillebebis

Men når du bare har vondt og blør i tillegg sier det seg jo selv at det ikke bare er kos lengre.

Takk :) Ikke sant. De har blitt såå store de engang nyfødte babyene våres ;) hehe

sign. er jo kjempe bra med 9mnd......

huff ser den altså, gruer meg til den dagen kommer her å, har også skikkelig puppegutt i hus. Kan også tenke meg det er trist hvis det ikke er sikkert dere får fler :( men 9 mnd ern :) du har vært kjempeflink[:)] Og avvenningen går nok fint tenker jeg, man skal ikke lide seg gjennom ammingen[:)]

Sign<3

Lille her har begynt og bite litt etter tennene oppe kom også så hvis hun ikke gir seg så blir det stopp her også:/

Skjønner at det er trist, gruer meg litt selv, selv om jeg også gleder meg. Jeg er jo helt fast siden hun ikke tar flaske eller noe. Har henne alltid med meg siden hun er så avhengig av puppen. Lengste jeg har vært borte fra henne er 2-3 timer og da sov hun hele tiden. Men jeg vet at vi skal ha flere unger, så er nok ikke like tungt for meg å slutte som det er for deg i og med at gubben din ikke vil ha flere unger. Jeg har jo hvertfall to unger til å se fremtil, om ikke 3. Har litt lyst på 3-4 unger. Men det får vi se ann litt. Tror nok at når vi ikke skal ha flere at jeg også kommer til å være kjempe trist.

Du har vært kjempe flink som har ammet så lenge. Det skal du være stolt over. Amming er ikke bare bare. Mye slit og plager som (kan) følge med, som sopp, brystbetendelse og sår på brystvortene. Det er jo veldig koselig også såklart! Det kan jo hende at han forandrer mening om noen år? Er mye lettere å si at man ikke vil ha flere når man har en liten baby, eller om man har en unge på 3+ år. Lykke til med avvenningen, det går nok fint.

Tusen takk jenter<3 hva skulle jeg gjort uten dere<3

Back
Topp