uff, matvrak!!

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg som har slanket meg så mye i år... nå etter jeg fikk positiv test har jeg spist aaaalt for mye... [&o]  må begynne å begrense meg, men klarer ikke... er så godte syyyk!!

vil ikke legge på meg mer enn det som er normalt i svangerskapet, sist spiste jeg sikkert like mye om ikke mer...la på meg 15 kg.. men litt urolig for hvordan det blir nå etter at jeg har gått fra 1370 kcal til 2300 kcal per dag [8|] (er sikkert mer 2300 kcal og nå da...) men får prøve å trimme jevnlig [:)]

ORIGINAL: slikkepinn

Jeg er et matvrak, men jeg kjenner ikke det suget lenger. Jeg har heller ikke lyst å legge på meg kjempemye. Trening, sunt kosthold og litt kos innimellom. [:)] 

hehe, ja det er sånn det skal være... men så langt i dette svangerskapet har det vært KOS, med litt sunt og pittelitt trening innimellom [&o][8D] men, skal skjerpe meg..

Kjenner meg litt igjen ja, sulten hele tia. Men har ikke lyst på godteri, her er det kjøtt som gjelder. Litt rart, har aldrig vært spesielt gla i det.

Jeg er veldig bevist denne gangen på å ikke proppe i meg. La på meg 25 kg sist og er livredd for å gjør det igjen. Henger nemlig masse igjen på kroppen min etter sist[&o]

Back
Topp