Uff mammahjerte mitt stopper et dunk

*Snoopy*

Forumet er livet
Når eg ser inne på August 2010 [:(]3 små engler ble født i løpet av helgen..Eg synes så utrolig synd i de stakkars'ene som mista de små bebisene sine [&o]Vet ikke hva eg hadde gjodt i en sånn situasjon men sannsynligvis hadde eg knekt helt!Det kan jo skje hvem som helst i grunn..Uff synes så synd i dem [:(]

Uff så trist [:(] 

Det er forferdelig.
Samme med den englebarn tråden som var på generellt tidligere.

Det er så utrolig trist[:(]
Kjenner jeg får vondt i hele meg når jeg leser slike ting,kjenner seg så heldig som har sluppet å oppleve det!!

ORIGINAL: eplemos

Det er forferdelig.
Samme med den englebarn tråden som var på generellt tidligere.

Ja den havna eg innpå ved et uhell..Det burde eg aldri ha gjordt [8|]Eg selv var prematur og led av næringsmangel ved fødsel så eg ser jo hvor heldig eg egentlig var!

ORIGINAL: Sorland

Uff så trist [:(] 

ORIGINAL: Mildrun

Det er så utrolig trist[:(]
Kjenner jeg får vondt i hele meg når jeg leser slike ting,kjenner seg så heldig som har sluppet å oppleve det!!

kjenner tårene presser på hver gang jeg leser el hører om slikt..:(
 ber om at jeg aldri skal få oppleve det selv..

Jeg har ei venninne som mista den nyydelige gutten sin for en mnd siden! De fant ham død i sengen på morgenen (krybbedød). [:(] Lillegutt var over 6 mnd! 5 uker større enn Alma. Jeg fikk dette tett innpå meg, og etter det har jeg helt panikk for hva som skal skje med Alma. Sjekker henne hver halvtime ca - uansett når på døgnet det er. Jeg har blitt overnervøs, men samtidig så gjør det så godt i et sårt hjerte og se på når lillegull sover søtt!
(dette ble jo ikke akkurat det samme som du sier dette handla om, men handler jo hvertfall om å miste)

Back
Topp