Snickers_81
Glad i forumet
Får litt vondt av gutten til sambo på 6 år, han sliter med en hoftesykdom som går ut på at hoftekula hans er helt som gele, og vil forsvinne etterhvert. Han har gått med dette i snart 2 år og har hatt mye vondt. Og han får heller ikke lov til å leke så mye, ikke løpe rundt, ikke hoppe på trampoline, ikke ditt og ikke datt. Det positive var jo at å sykle skulle være veldig bra for han, noe han er veldig glad i, ellers er han litt tafatt og skal helst sitte å glo på tv, han går heller å legger seg til å sove enn å leke med lekene sine (er dette egentlig normalt??)
Men så var de på sykehuset på undersøkelse i januar, da viste det seg at han var på bedringens vei, og ting så litt lysere ut.
Men i dag har de vært på ny undersøkelse på sykehuset, og det har blitt verre enn noen gang, den ene foten er 3 cm kortere enn den andre, så nå skal han opereres så fort som mulig, og da må han sikkert også ligge i strekk en periode etterpå.
Kjenner jeg får vondt inni meg av sambo og gutten hans.
Men så var de på sykehuset på undersøkelse i januar, da viste det seg at han var på bedringens vei, og ting så litt lysere ut.
Men i dag har de vært på ny undersøkelse på sykehuset, og det har blitt verre enn noen gang, den ene foten er 3 cm kortere enn den andre, så nå skal han opereres så fort som mulig, og da må han sikkert også ligge i strekk en periode etterpå.
Kjenner jeg får vondt inni meg av sambo og gutten hans.