Uff.... "LItt klaging"

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Synes ikke influensaen fant ett godt tidspunkt denne gangen... Termin om 16 dager, men hatt masse vonde kynnere og noen maserier i flere uker allerede, så vet ikke om han holder seg inne så lenge ;)
Har sendt mannen til sengs med feber og kvalme... Og kjenner at jeg ikke kommer til å være så langt etter :( Sjelden han blir syk, men sist endte han opp på sykehus for å få væske intravenøst... Håper ikke det blir nødvendig denne gangen!
Ikke helt den oppladningen jeg vil ha til en fødsel...

Off, håper det går fort over. Sluk vitaminer og appelsiner om du klarer. Og drikk maaasser av veske uansett form. :-)
Lite kjekt med dette rett før termin gitt. Håper sårt jeg slipper unna selv, har lillemor her i huset som hadde en uke med dårlig form og feber. Kjenner jeg vil unngå dette.

Takk skal dere ha :) Håper det går fort over denne gangen...

Ånei, så kjipt! Lov å klage litt da altså.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg lå nettopp med 3 uker med bronkitt (39 i feber) og sambo i 1 uke. Helt jævlig å være syk og gravid, så du har min fulle sympati!

Håper det går fort over :)

Jeg lå nettopp med 3 uker med bronkitt (39 i feber) og sambo i 1 uke. Helt jævlig å være syk og gravid, så du har min fulle sympati!

Uff, høres fælt ut :( Godt du er bedre :) Takk :)

God bedring. Har selv fått influensa og jeg skal legges inn i morra for ks på mandag.

Oi, stakkars deg :( God bedring til deg og, håper du blir litt mer pigg til mandag da :)

Back
Topp