Uff... liker ikke smerten

Fancy

Forelsket i forumet
Har hatt en del smerter i eggstokkene og rett over skam-benet i hele dag, vondt når jeg reiser meg og når jeg går :( Noen andre som har hatt lignende smerter, eventuelt hva kan det være?

Jeg har selv hatt noen ekle smerter i dag, nede ved livmoren. Jeg fikk komme inn på UL siden jeg ble ganske redd. Hadde trøbbel med å reise meg, og stå oppreist...
Alt var fint med mini, og hun visste ikke hva smertene kom av. Det kan være mange ting. Feks noe ala forstoppelse, innvoller i klem pga utvidelser, strekking av livmor og alt mulig inni der.Smertene mine i dag er annerledes enn hva jeg har kjent før, men jeg slår meg til ro med at alt var fint og det var ingen blødning. Så da er det sikkert normalt. Du får kontakte lege hvis du trenger å bli beroliget :)

Dersom smertene sitter på venstre side kan det godt være pga forstoppelse. Det er syykt vondt. Blitt forklart at langt der nede på venstre side har tarmene den krappeste svingen sin, og der kan det ofte stoppe opp....

Håper det går fort over

Er det ikke livmoren som strekker seg da? Syns jeg har hørt det, om man har stikkinger der nede.

Back
Topp