uff kvalm

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
med emma hadde jeg et "perfekt" svangerskap.. ingen kvalme og oppkast, helt fin i kroppen og ryggen..

idag er jeg hjemme pga vond rygg, og nå kjente jeg kvalmen svulme opp i halsen.. [:'(]

har på følelsen av at denne babyen er en gutt og.. pga jeg kjenner "garviditetetn" mye mer denne gang (selv om man pleier å gjøre det med nr 2) men med emma hadde jeg KUN symptomer på gutt, og denne gang har jeg symptomer på jente [8D] så jeg kjører litt sånn omvendt hehe..

uff men håper ikke jeg begynner å kaste opp etterhvert.. det er det verste jeg vet [:(]

æsj, kjedeligå være kvalm.'sender over litt god bedringsstøv jeg[;)]

Takk, kvalmen er der enda [:'(] 

Sender deg noen trøstende tanker[:D] Jeg er midt oppi kvalmen selv, så vet godt hvordan du har det. Det er pyton[:@]

Sender en hel haug med godbering til deg ( og krysser samtidig fingrene for at jeg kommer til å slippe unna [8D])

uff, den kvalmen er fæl. er VELDIG plaget selv[&o] hele dagen[:'(]
ønsker oss masse god bedring, vi får håpe det snart gir seg

Uff, høres ikke godt ut. Slapp unna sist, satser på at jeg gjør det nå også[:)]

Kjenner kvalmen her også tidvis [:'(] I dag har det vært en del [:'(][&:]

Hadde pittelitt kvalme med yngste, ingen kvalme med de 2 første. Men, halsbrann derimot [:'(]

ORIGINAL: bridgemamma

Sender deg noen trøstende tanker[:D] Jeg er midt oppi kvalmen selv, så vet godt hvordan du har det. Det er pyton[:@]

Kjenner jeg er litt kvalm selv. men heldigvis ikke hverdag. Men den kom snikende nå som sambo lager seg mat [:'(]

ORIGINAL: Knottet2

med emma hadde jeg et "perfekt" svangerskap.. ingen kvalme og oppkast, helt fin i kroppen og ryggen..

idag er jeg hjemme pga vond rygg, og nå kjente jeg kvalmen svulme opp i halsen.. [:'(]

har på følelsen av at denne babyen er en gutt og.. pga jeg kjenner "garviditetetn" mye mer denne gang (selv om man pleier å gjøre det med nr 2) men med emma hadde jeg KUN symptomer på gutt, og denne gang har jeg symptomer på jente [8D] så jeg kjører litt sånn omvendt hehe..

uff men håper ikke jeg begynner å kaste opp etterhvert.. det er det verste jeg vet [:(]

du skal ikke kaste opp, slik nå er det bekreftet :)

er heldig jeg er ikke kvalm enda og jeg håper jeg slipper unna, hater å spy .....

Føler så meg deg.[:'(]
Håper det blir bedre etterhvert.

God bedring kjære deg! Håper kvalmen letter etterhvert!
Klem

Back
Topp