Uff.. Kjedelig

Ctina

Elsker forumet
I dag reiste kjæresten min på jobb. Han jobber på båt og jobber 3 uker på og 3 uker av.. Det er så ille hver gang[:(][:'(] Føler meg så ensom og alene med en gang han reiser[:(] Flere som har menn som jobber ute sånn?

Uff! Jeg føler med deg[&o] Min jobber ikke sånn.. Men var på båt en gang.. I 17 dager.. Synest det var fælt jeg!

*trøsteklem*
       [:)]

ORIGINAL: Krristy

Har en mann som jobbe på plattform[;)] er ute 2 uker og hjemme i 3-4 uker [8D]

Trist når han reiser ut ja (han er ute akkurat nå ) [:'(]

Så deilig at han er så lenge hjemme.. Kunne ønske min også var mer hjemme enn han jobbet!

Jepp, jeg er i samme båt.
Sambo jobber på en oljerig utenfor tyrkia, så han er borte i 4 uker og hjemme i 4 uker.
Det er noen lange uker når han er borte ja...

Du er ikke alene, min dro ut i går, og blir også borte i 3 uker!![:(]

samme greien her.. vi har ca 4 uker på/4uker av...

ORIGINAL: carpus

Jepp, jeg er i samme båt.
Sambo jobber på en oljerig utenfor tyrkia, så han er borte i 4 uker og hjemme i 4 uker.
Det er noen lange uker når han er borte ja...

Det er ikke noe særlig. Heldigvis går tiden ganske fort da[:)] Men i starten er det ganske tøft synes jeg.

ORIGINAL: MarensMamma

Men er det ikke litt deilig å kunne savne hverandre litt?? En beholder jo spenningen og forelskelsen lenger varm tenker jeg, enn for oss andre som ser hverandre hver dag [:)] 

Jo, det er sant[:)] Det er godt å savne hverandre. Men akkurat i det han reiser ut er det tøft synes jeg[:(]  

Samme greia her. Han dro ut på søndag[:(]
3 uker på/3 uker av..

Savne-delen er vond... Både for meg og lillemann. Han snakker veldig mye om pappaen sin nå. Den er nok tøff for samboeren min også..
Men det blir deilig å se han igjen da [:)]

ORIGINAL: HøNsElOvIsA!!

hmmm...skulle av å te ønske min mann reiste bort i blandt jeg!!han er jo så huskjær at jeg blir raaaar!!!!!!

Samme her! Og når han også er sofakjær hadde det vært godt med litt tid alene hjemme!!

Back
Topp