Uff, jeg er så lei av brun utflod og blod!

• Trådstarter Trådstarter O
  • Opprettet Opprettet

O

Andre møte med forumet
Jeg blir så bekymret av mange dager med brun utflod og litt spotting :( Jeg vil ikke be om ny UL enda heller. Alt var bra på mandag, så da burde det vel være det nå også? Håper det i alle fall. Skulle bare så gjerne vært ferdig med denne ekle utfloden..

Jeg hadde mye brun utflod og spotting i første svangerskapet, og det gikk helt fint..
Var også noen ganger det ble styrtblødninger, men heldigvis klamret gutten min seg fast.
Krysser fingrene for deg, og at du snart slutter å blø.
Hvor langt er du på vei, og så du hjertet slå på ultralyd?

Huff, det må være slitsomt ja. Har du fått noe forklaring på hvorfor det er slik?

mammaen20102012 skrev:
Jeg hadde mye brun utflod og spotting i første svangerskapet, og det gikk helt fint..
Var også noen ganger det ble styrtblødninger, men heldigvis klamret gutten min seg fast.
Krysser fingrene for deg, og at du snart slutter å blø.
Hvor langt er du på vei, og så du hjertet slå på ultralyd?

8+6 ca. Jeg så hjertet slå ja :)

Flangre skrev:
Huff, det må være slitsomt ja. Har du fått noe forklaring på hvorfor det er slik?

Nei, ikke noe forklaring.

Jeg føler sååå med deg. Forrige svangerskap hadde jeg aldri hint av noe farga utflod engang, mens denne gangen har jeg spottet brunt hver dag og hatt noen dager med blødninger siden jeg ble gravid nesten.. Har ul time på mandag, og jeg prøver å tenke at jeg kanskje ikke er gravid mer, men håper jo selfølgelig mottsatt.. Har du mange symptomer? Og spotter du mye?

Precious09 skrev:
Jeg føler sååå med deg. Forrige svangerskap hadde jeg aldri hint av noe farga utflod engang, mens denne gangen har jeg spottet brunt hver dag og hatt noen dager med blødninger siden jeg ble gravid nesten.. Har ul time på mandag, og jeg prøver å tenke at jeg kanskje ikke er gravid mer, men håper jo selfølgelig mottsatt.. Har du mange symptomer? Og spotter du mye?

Lite symptomer dessverre. Jeg synes ikke selv jeg spotter mye, men tror det er litt mer enn jeg tror fordi jeg går ganske ofte på do sånn at det ikke får samlet seg opp så mye for hver gang. Det er vel bare å vente og se. Lykke til på mandag! Det går sikkert kjempefint. Jeg krysser fingrene for deg :)

Back
Topp