uff.. i dag var jeg SVAK!

Mamamia.

Elsker forumet
jeg må bare tilstå! jeg kjøpte den nye nugatti chrispy boksen i dag.. å herregud den var god!! smaker som Smash på brødskiva!

og nå har jeg såå dårlig samvittighet.. ;( uff.. det er straffa for å være svak ja! *smekk på fingrene*

Har man lyst har man lov! [:D]

Noen sprekker i et ellers sunt kosthold er mer en lov; det er nødvendig![;)]

ORIGINAL: Boblemamma

ORIGINAL: krezz

Nemlig! [;)]

det er herved notert [;)]

Ikke fortvil, det kommer en ny dag i morgen frøken! Og hvis du spiste opp boksa så er det ikke mer igjen å tenke på i morgen! [:D][8D]
Ellers enig med de smarte damene over her: Innimellom må det være lov å snike litt i kakeboksen hvis man ellers i uka lever sunt og godt [:D][:D][:D]

Det er jo ikke noe problem, du må bare gå en litt lengre tur i morgen så er du kvitt de kaloriene [:)]

kjenne te da å ha svake øyeblikk. Eg har da desverre nesten kvar dag, vertfall når eg står på jobb. er så lett å ta 2-3 biter smågodt som fort blir 5-6 biter, når eg går forbi boksene. Prøver hardt å unngå da. Men e faktisk flink dei andre dagene. som er fredag, lørdag og søndag..
Og akkurat no har eg ete 2 kakestykker!

ORIGINAL: overasket

ORIGINAL: Boblemamma

ORIGINAL: krezz

Nemlig! [;)]

det er herved notert [;)]

Phuu.. der letta samvittigheten min! ;) ble bare to skiver da, å gjemte boksen innerst bakerst i skapet etterpå!!

Back
Topp