Uff, hva skal jeg ha på meg?

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Lurer fælt på hva jeg skal ha på meg på 17. mai jeg. Bunaden er alt for stor, og klesskapet er nesten tomt. Har kassert alle klærne, da de var alt for store de også.

Og nå er vi plutselig havnet i en situasjon som gjør det umulig for meg og kjøpe klær før 20. mai. Har allerede måttet låne penger til hverdagsting.

Ikke vant til og ha så dårlig råd jeg. Ikke vant til noen overflod, men pleier og ha penger til alt vi må ha pluss en buffer. Dette er pyton!

Kan jeg gå i en svart søppelsekk med sløyfe på? Det er ingen uskrevne regler mot det, eller?

Godt spørsmål- vurderer søppelsekk-løsningen selv!

IdaLolita skrev:
Godt spørsmål- vurderer søppelsekk-løsningen selv!

Jeg tenker jo at hvis vi anskaffer en slik hvit avfalssekk, og tar ett rødt og blåndt bånd rundt livet, så burde jo det være en akseptabel 17. mai kledning?

Du har ikke en venninne eller et familiemedlem du kan låne en kjole av da?
Hvis ikke tar du på deg det fineste du har som passer, eller som er litt for stort og setter et belte rundt livet. Og en 17.mai sløyfe og et stort smil.  emoticon 

Jeg hater sånne her svar sjøl, men here it goes :b

Har du ikke no gammelt i skapet da? Noe du kanskje ikke bruker så ofte, men som er fint?

En fin tights (hvit feks) og en tunika av no slag?
Kanskje du tilogmed har en bolero?
Så tar du på en fin 17.mai sløyfe og ready to go!
Blir så fin atte!

Man trenger jo ikke å pynte seg til bryllup liksom..

Hva med å låne av noen andre ? 
Sjekket gi bort på forumet her ? (vis det eksisterer enda da) 
Fretex ? 
Et gammelt gardin og en symaskin ? 

Hør med venninnene dine!!!

- De blir garantert bare glad for at du spør! Også så lurt, egentlig...litt gjenbruk på kjoler skader ingen :)

Har ikke kommet så langt ned som i størrelsen til noen av vennene mine enda. :p

Men, som noen sier over her, så kommer man vel ganske langt med ett stort smil og en 17. mai sløyfe, så jeg får satse på det! :D  (Selvfølgelig noe mer enn det da men.. :p )

En for stor bunad kan man jo gå i;) -vil jo få flotte kommentarer på at du da har slanka deg ;)

Såfremst den ikke "detter av" da

FRK John Deere skrev:
En for stor bunad kan man jo gå i;) -vil jo få flotte kommentarer på at du da har slanka deg ;)

FRK John Deere skrev:

Genialt!! emoticon  Men den er nok i kategorien "henger nedpå knærne", ellers var det ett supert innspill!

Back
Topp