Uff,hehe

LilleOoops

Forumet er livet
Nei,nå tar jeg en pause...Kose meg litt med stratos og vannet mitt,se på gærne nordmenn i svergie istede,hehe[8D]

HAN EN FIIIIIIN KVELD jenter [:D]

kos deg du[:D][:D] Nå fikk forresten jeg og veldig lyst på stratos[>:]
Her er det fotball på tv.. og det blir det vel å fortsette med enda noen timer til..

heeey, sitter her på ødelandet uten noen sjans å få tak i noe!! VIL HA SJOKOLADE[:D][:D]

MOhahaha,ehm...jeg ble kvalm etter 4 små biter [X(][X(][X(]

Hente resten,haha [8D]

Men,nå virkelig borte for tv kos pluss moms,hehe

pøh, du kommer deg ikke ut herfra[;)][;)][;)]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei,jeg vet hehe...
Fader,hehe...Det her er jo LIKE bra som sjokolade [X(]

Tror kanskje tv-kos er ute for min del.. Kvalmen har kommet snikende på meg, og nå må jeg sitte musestille i sofaen for å holde kvalmen i sjakk.. Takk og lov for trådløst internett :)Da har jeg i hvert fall noe å finne på:)  Ha en finfin søndagskveld alle sammen:)

ÅåÅ,eni dakar deg hehe.Uff,ja da er det bare å puste inn,og slappe av,god bedring ( i et par uker,hehe)

Puster og koser meg :) Hehe :) Håper den går over om ikke så alt for lenge. Er litt vanskelig å være lærer samtidig som man er kvalm. Men, det er mange som har fått det til før meg, så da klarer nok jeg det også:) Ser lyst på det hele, og jeg gleder meg til jeg skal til legen i morgen! Spennende med første sjekk :) 

Jada,herremin klart vi får det til.
MEN,noen dager er værre enn andre,og det får vi ikke gjort så mye mere med,enn å bare ta det som det kommer [:D]

Back
Topp