Uff...Har ikke lyst altså

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Nei, har ikke lyst å sette på en maskin med klær, sette en hylle ut i stua så jeg får bort de to eskene med scrappe sakene mine i...[8D]

Vil bare ligge i senga og slappe av...Føler meg ikke så bra for tiden...Knapt vært hjemme i 5 dager og har sååå vondt i ledda mine[:(] Hånda er drit vond...[:'(]

Måtte bare syte litt...[:-]

Huffda, stakkars deg!

Vet du hva, da synes jeg du bare skal ligge i sengen og slappe av!![:D] Og NYT det![;)]

Ååå har såååå lyst, men så tenker jeg da...Hadde vært deilig å bli ferdig før planleggingsdagene til torsdag og fredag...[:-]

Tja, jeg går å legger meg litte gran...Gulla skal jo ikke bli henta før 4...[8D]

Virkelig trekke ut i det laaaaaaange nå altså...[:D][8D][8|]

Slapp av og nyyt det![:)] tinga forsvinner ikkje likevel, så ta det når du føler deg i form til det[:)]

Slapp av og kos deg du, er jo tross alt bare mandag! [;)]

Aaah...Fått hvile øya litt...Hjalp det.. Nå føler jeg meg myyye bedre...[8D]

Nå spiser jeg brød med leverpostei...Må bli stoooor og sterk...[:D]

Jeg vil heller ikke det, men vet du hva...jeg har dessverre ikke et valg...[:'(]

Jo har du vel, bare litt mer å gjøre i morgen[:-]

Hehe...Nei da...Skal straks hive meg over tøyet så den hylle...Nå må jeg bare løsrive meg fra tastaturet[:-][8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Hehe...Nei da...Skal straks hive meg over tøyet så den hylle...Nå må jeg bare løsrive meg fra tastaturet[:-][8D]

HA AAA AA RD TOOO LEE EEE ET GOOOO! [8D]

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: *MaCa*

HA AAA AA RD TOOO LEE EEE ET GOOOO! [8D]

Back
Topp