Uff han vokner klokka 5 hver dag!

~Piamia~

Glad i forumet
Det er jo natta!![&:] Noen ganger før også.... så ligger han og suttrer frem til 6, da står vi opp.... det er ingenting som plager han heller tror jeg.... han blir blid som ei lerke med en gang han skjønner at jeg skal ta han opp....   

Lar være og stå opp før 6 for og prøve å få han til og skjønne at det ikke er vits og våkne kl 5[8|] men det ser ikke ut til og hjelpe.... [&:] Han er trøtt igjen kl 7, så da legger jeg han igjen og han sover et par timer.... kan han ikke bare sove sammenhengende!!![:)][&:]

Han legger seg 18.30-19.00 da er han trøtt... 
Noen som har noen råd?

God morgen [:)]

Tuppa mi fant ut at hun også skulle våkne i 5 tiden noen dager. Det var faktisk den uka vi skulle stille klokka tilbake!!!!! [&:]
Men jeg nekta å stå opp før kl 6 sånn som du. Og da gikk det et par dager og så sov hun til 6-7 tiden igjen [:)]
I dag var den 6.30. Kan vel ikke klage når hun sovnet kl 18 i går [:)]

Jeg leste i SoveKarin sin bok tror jeg, at det ikke er lurt å ta de opp i si egen seng hvis de våkner tidlig. Grunnen til det var at da vil de fortsette å våkne tidlig, hvis ikke enda tidligere, fordi de synes det er så kos å komme opp i senga til mamma. Da jeg slutta å gjøre det og heller stod opp (selv om det var grytidlig[&:]) og tok morgenstellet, sov mini lengre og lengre på morgenen (i senga si!). Det er klart at dette ikke funker på alle de små, men det funka for oss i alle fall. Dessverre er det også noen som bare er morgenfugler og A-mennesker til de grader. Det kan jo hende du har en av det slaget[&:]. Håper ikke det for deres del og at det bare er for en periode.

Ikke noe gøy det der.Hadde vært kjekt å få sove litt lenge bare en gang.

Nå er det ikke sånn her hjemme. Her legges Melinda mellom 20.00 og 20.30. Noen ganger litt før og. Og hvis Ine ikke vekker henne, ¨så sover hun iallefall til 9. Noen ganger litt lengre og.

Ine legger seg rundt 19.00 hver dag så da får vi en time med Melinda alene til å kose med henne uten å måtte gjøre Ine sjalu eller noe.

prøv å utsett leggingen litt noen dager, og se om det funker

Takk for svar alle sammen[:)] 
Kanskje jeg skal prøve og drøye leggingen til halv 8-8 tiden i kveld da... Å ikke legge han i senga med meg...[&:] [:D] 
Får håpe det fungerer....[:)]

Her hadde vi en periode hun våknet grytidlig [&:]  Det gikk faktisk mange dager før jeg forstod hvorfor,  hun ble så tett i nesen at hun ikke klarte å sovne igjen. Hun ble det hver natt, ikke forstår jeg hvorfor... Men da hevet jeg hode enden på sengen og brukte nesedråper så sovnet hun igjen... Så nå sover hun igjen[:D]    Håper det bare er en periode hos dere og at han snart sover igjen på morgenen!!

slik er det her også,vært slik et par ukes tid.. våkner kl 6 å vil stå opp:(:)mamma veldi trøtt da..!!

Back
Topp