Uff, graviditen har gitt meg

Mrs. Potato Head

Flørter med forumet
Kviser og fett hår. Er det noen andre som har fått noen slike skjønhets plager? hehe emoticon
Men jeg har fått noen pupper som er så flotte at en skulle tro de var kjøpt og betalt!! fra 70 a/b til 70 dd!! Får nyte dem så lenge de varer. 

Nja ikke så mye denna gangen.. Var mer plaget forrige gang.. Hender det dukker opp noen kviser i perioder, men så kan det gå uker før jeg har noen igjen..

Begynt å slite med fett og livløst hår nå mot slutten.. Kvisene er der ja.. Jeg sliter vanligvis med eksem...Så uvandt med kviser og fet hud. Ikke bare i ansiktet...Men på rygg og brystkasse. Sexy =)! Også har jeg fått deilig hengende dobbelhake... Og låra mine gnisser seg innat hverandre når jeg går, står osv.. Jeg har rett å slett blitt en skjønnhet som dere sikkert forstår hehe:). Blir godt å føle seg litt penere igjen. Følt meg stygg i snart 9 mnd nå...Og med stygge gravideklær =(... Puppene mine er rødsprengte melkejur.. Med masse strekkmerker.. Lekkert!;)

Har fått så mye hormon utslett jeg :-( Mest på brystene, så de "nye puppene" vises ikke fram med utrigning her i gården :-)

Men ellers så tror jeg at jeg er en av de super heldige, for utenom utslettet så har jeg bare en nydelig kul på maven og større pupper, må ses forfra eller i profil for å oppdage at her er bebis på gang :-)

Vet mange andre har så mange plager, så jeg priser meg lykkelig og lever gjerne med litt hormon utslett :-)

De fleste plager er vel uansett verdt det når jeg endelig får prinsen min <3

Fått kviser på ryggen! Aldri hatt det før.. Håret er gitt opp for lengst, og samlet i ei knute eller hestehale så man slipper tenke mer på det. Går fortsatt å venter på strekkmerker, og føler med dere som har fått disse! Har et håp om å slippe unna, men er vel litt optimistisk..
Men gravidkroppen er jo en fantastisk sak! Utrolig hvordan den forandrer seg over kosrt tid :)

Ja, fått uren hud i ansiktet, og håret blir litt fortere fett en normalt

Merker jeg har fått kviser og litt utslett på puppene, men de kan være fordi jeg smører dem hele tiden at de reagerer på fettete kremer :) Ellers så kan jo jeg tilføye at magen har begyndt å gnage nedi låra mine når jeg sitter, noe som ikke er særlig behagelig!.. :p 

Jeg har faktisk d helt motsatte. Etter at jeg ble gravid, forsvant dn kvisene, uren hud og det fettete håret. Er 29 uker... så kan jo enda plutselig komme. Får en kvise lr to i mnd da, så d holder for meg :p

Har ikke noen speiselle plager her nei. Eneste jeg får høre titt og ofte av ei venninne og samber er at puppene som har blitt mye større. Men merker ikke så mye til det selv, har ikke måttet skiftet str enda :P

Back
Topp