UFF, forferdelig nyhet *Link*

Purpurea

Gift med forumet
no grine eg.. herregud kor fryktelig[&:]
håper virkelig at det går bra med hon[:(]

Herremin! Jeg synes det er litt mye uhell/ulykker i bhg for tida! Slurvete arbeidere eller??

Åh stakkars [:(]
Håper virkelig det går bra med hu !!

å herregud[:(][:(][:(]

*ringe sambo som jobber i en bhg i tromsø og som jeg ikke har snakka med siden i mårrest*

Huff, jeg leste det nettopp...

Og jeg tror jeg som mamma hadde hatt store problemer med å tenke "uhell skjer den beste" i denne situasjonen. Små barn bør aldri aldri forlates alene i bhg.

Helt forferdelig at sånt skjer[:(]
Håper det går bra med henne!

ja helt forferdig, håper virkelig det går bra med henne.
stakkars ansatte, de må ha det tøft nå. og familien hennes :(

snorer er så farlig, der jeg jobbet passet vi godt på det og festet snorer høyt oppe så ingen skulle kvele seg, men det så utrolig fort gjort det der,man klarer ikke å følge med på alle barn til hver tid heller,men rart de ikke hørte noe skrik hvis barnet skrek i det hele tatt da,mest sannsynelig ikke siden de ikke oppdaget det føre.

ORIGINAL: SistemannIMagen

*ringe sambo som jobber i en bhg i tromsø og som jeg ikke har snakka med siden i mårrest*

Fryktelig trist å lese [:(]

Var ikke hos han vel??? [&:]

ORIGINAL: LadyZ

ORIGINAL: SistemannIMagen

Fryktelig trist å lese [:(]

Var ikke hos han vel??? [&:]

nei var heldigvis ikke der.. han var på vei hjem med Linus..

Grusomt [:(]
Håpe inderlig ho klare seg.

Stikker ekstra når det er i min by å man tenker det kan være noen barn man kjenner og er glad i. Like grusomt er det jo uansett.

ORIGINAL: Lucmam

Helt forferdelig at sånt skjer[:(]
Håper det går bra med henne!

Trist [:(]

Ps; lurt å skrive hva linken inneholder. Folk er ikke veldig glad i linker uten forhåndsinfo.

[:(][:(][:(][:(]

stakkars liten jente,foreldrene hennes og de ansatte!!

er ikke lett å se det beste i en sånn sak,men alikevell så kan vi aldri regne med at barna i barnehagen blir følgt med hele tiden. Håper det går bra med henne og at de gjør det beste ut av dette alle sammen!

Er jo ikke mer enn 6 mnd siden det skjedde lignende i annen bhg. Synes dette er forferdelig. I bhg. til jenta mi får de ikke ha jakker med snorer eller lange sjerf etc.

Ooooooff!!![:(]

Det er så mye sånt spm skjer for tiden!![:(]

Godt å ha barna sine hjemme. Tragisk[&o]

Uff så grusomt[:(][:(][:(] Sender mange gode taker til den lille jenta og alle andre berørte, det må gå bra..

Back
Topp