uff for en dag (langt og negativt)

x1xPastella

Forumet er livet
Jaja nå må jeg få ut alle tanker om dette med graviditet og prøving... (kan bli langt)

Dagen i dag har vært utrolig slitsomt fordi jeg er så ufattelig trøtt, mørketida er på sitt verste her nå, så det er konstant mørkt... Jaja det er vel en faktor...

Fikk beskjed om at ei "venninne" eller hva jeg skal kalle det. fikk barn i dag noen dager over termin... Det er koselig det altså, men det er ikke akkurat hu jeg unner det mest, men det er en helt annen historie... Mye rart der...

Så kommer jeg hjem til mann og barn, helt greit, men jeg er så ufattelig trøtt å har vondt i magen så jeg spiser en brøkdel av vanlig middag fordi jeg ikke klarte å få i meg mer, og så sovna jeg... Ungene er som vanlig "drittunger" (sorry nedlatende ord) som bare hyler krangler og sloss så jeg blir drittlei dem. De er her i 4 timer mens jeg er hjemme og jeg kunne spydd av dem allerede...

Kjenner at humøret er totalt på bånn, så kommer sambo hjem etter at han har kjørt ungene hjem igjen og han hadde snakka med den nybakte faren, og han hadde sagt vi skulle komme på besøk i mårra... NEI TAKK!!! Ikke vondt ment, men er det noe jeg IKKE trenger så er det nye unger rundt meg... Jeg griner jeg er lei meg og jeg er sinna, frustrert, ja alt man kan være i denne situasjonen. Den er håpløs!!! Så begynner sambo å spørre meg nedlatende om hvorfor jeg ikke blir gravid... JEG ANER DA IKKE MER ENN DET HAN GJØR!!! Hna får vel spørre den hælvetes gynekologen da så man ikke får tak i og i allefall ikke får noe svar av... Og når jeg endelig har testa etter el så vil han f.... meg ikke en gang ha sex... HALLOOOOOO ikke rart jeg ikke blir gravid når vi ikke har sex den rette tida, og han kan ikke huske jeg har prøvd meg en gang... HALLOOOOOO...

Vi har ikke råd til noe IVF så jeg trur ikke vi kommer til å gå så langt, men sædprøve skal taes for det...

Jeg er såra å sur, å måtte få det ut!!!

Takk for at du leste...

Værsågod, og tatt for titten inn i en vond dag.. Det finnes dessverre noen av dem også. Jeg skjønner deg godt,, noen ganger er alt bare bånn i bøtta og man trenger å tømme seg for tanker,, Da er et sånt forum kjekt å ha for hånden, og forhåpentligvis er det noen vennlige sjeler som sender litt trøst også.

Så her er en trøsteklem til deg[:)] Jeg ønsker deg lykke til videre.. og du,, jeg kan sende opp en liten bønn til vårherre og si at du har vært snill pike i år,, så du fortjener to streker snart...! [;)]

Klem

Håper den kommer på julaften... har ikm da...

Stakkars, det er ikke godt å ha en sånn dag. Jeg syns du skal skjemme deg selv bort litt. Spise litt god mat og ta en kopp kakao eller te. Og kanskje ta et bad eller en lang dusj.
Noen ganger sitter jeg i dusjen og griner litt, hvis ting ikke er helt bra. Det hjelper litt..
Eller så er det jo bra å få tømt deg litt her.
Hvem sine drittunger har dere? er det hans fra før?

ja hans fra før (5 og 9 år)!!!

Trur nok at jeg tar det rådet der om en tur i dusjen... trur jeg trenger det...

Takk for trøsten alle sammen. Det varmer!!!

Uffda, Pastella- det der var ingen hyggelig ettermiddag [&:] Håper kvelden blir bedre og at spiren snart sitter!!

Stor trøste-og oppmuntringsklem fra meg [:D]

Er det sånn at det er vanskelig for deg at han har barn fra før eller er det bare drittdagen som har skylden.

Min mann har også ei jenta på 11 fra før.

Det er nok begge deler...

Ok. Du får ha lykke til med både det ene og det andre. Så får du si fra hvis du har lyst til å få ut noe agresjoner eller andre tanker når det gjelder reservebarn samt kommende egne barn. Har selv vært gjennom mange tanker og situasjoner på området. Håper du får en bedre dag i morgen.

Takk Lille My... Det er godt å få det ut!!!

Skal snart legge meg å regner med en god dag i mårra med halv dag jobbing og halv dag mat (juleavsutning)

Få det ut!! Vi er sterke damer som tåler en trøkk her vet du - og vi vet også at noen ganger nytter det ikke å snakke med mannfolka heller - skulle tro at hodene deres blir overtatt av vesen fra en annen planet noen ganger...[:@][8D]

Håper du får en bedre dag i morgen - og om mannen din har avtalt å dra på besøk så får han vel dra på besøk da.. du kan være glad du ikke har lovet noe [;)]

Om dagen i morgen skulle, mot formodning, være ille får du komme og skrike og rope litt igjen... setter igjen en fyr her du kan slå litt på også, om det skulle være nødvendig

Hvordan går det med deg idag Pastella? Fikk vondt av å lese om den trasige dagen din. [:(] Dessverre har vi alle noen sånne dager, heldigvis ikke så ofte.
Så synd at dere ikke har råd til IVF, håper det klaffer på naturmetoden.

Stor varm klem og håper-det-blir-en-super-dag-hilsen[:)]

Æsjda, sånne dager er rett og slett pyton.. Håper dagen i dag er mye bedre og at du får en suuuper julaften med to blå streker! [:D]

Takk!

Joda dagen i dag er nok noe bedre, men jeg trur jeg er sausa av PMS for her er det absolutt ikke langt til tårene... Har nesten begynt å grine masse ganger på jobben allerede bare fordi jeg tenkte på tidligere arbeidskolleger som jeg savner og trivdes godt med... Sånn pleier da ikke jeg å være... Og det at jeg får sånn trøst fra dere og at dere tenker på meg gjør at jeg får helt tårer i øya!!!

Blir grusomt å si hadet til 2 på jobben i dag som skal slutte... JAJA tårene får vel komme da...

Uff, det er ikke godt når det er sånne dager!
kjenner meg godt igjen!!
Men det pleier å hjelpe å få det ut i hvertfall!!samme om det er noen som hører på eller ikke...
Håper det går bedre med deg nå!
jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive jeg, for jeg vet at det kan bli kjempe lang...
Men jeg håper det går bedre, og at du får slappet godt av i helga, slik at det blir en bedre neste uke [:D]

Jeg syns du er kjempe positiv ellers, så en dag med kjempe utblåsing er bare rett og rimelig [:D]

Kos og klem lille meg [:)]

Hei jenta mi!!

Hvordan går det med deg nå da? bedre dager etter dette innlegget? Har vær bortreist i noen dager jeg!

Håper du har det bedre nå, og at blodprøven du skal ta i morgen gir gode svar...hadde vært supert med to streker på julaften da...tenk for en julegave det hadde vært!!

Skjønner at du blir lei deg når mannen ikke forstår hvordan du har det, og at det er vanskelig når folk rundt deg får barn. Det er helt greit å ikke være i form til babybesøk når man er i din situasjon...

Tenker masse på deg, og håper at humørsvingningene dine kommer av en bolle i ovene som tukler med humøret!!!

STOOOOOR klem fra
M

Back
Topp