Uff, er så lenge til :((

LadyOnHeels

Elsker forumet
Jeg liker IKKE å gå gravid (utenom når babyen leker med meg i magen) og er nå dritt lei og 17 uker +- igjen hørtes ikke lenge ut, men det er jo faktisk det! er så glad for at dette er siste gangen jeg går gravid, og det er jo absolutt verdt det når fødselen er over og babyen er ute, men aldri mer gravid! 

nå skal vi gjennom januar, februar, mars begynner vi å føde og så er mai her og enda fler får se sine små emoticon (håper håper tiden går fort nå!!)

Jeg vil trøste med at nå går det mot lysere tider, og da blir man positivt påvirka i forhold til humør og utholdenhet tror jeg ;) Våren kommer snart! :D Også kan det jo hende at du er litt påvirka av hormoner akkurat nå, og at det kanskje vil føles litt bedre om noen dager? Jeg har noen dager som føles relativt tunge, og noen dager senere føles alt mye bedre.
Jeg er førstegangsgravid da, så jeg lever på "Ignorance is bliss". Tar en dag av gangen, og syns egentlig tida har gått fort. Hit. :P Så får vi se om jeg syns det samme om 10 uker :P Men kjøp deg noen friske blomster, det hjelper alltid på humøret :D (F.eks. Primula som er en nyyydelig vårblomst :D)

Synes tiden går så sinnsykt kjapt jeg! Føles ut som jeg akkurat har blitt gravid, heldigvis har jeg termin helt i slutten av mai 

Tiden stoppet opp da jeg rundet halvveis
Men det var ved juletider, og nå er det liksom ingenting mere å glede seg til før babyen kommer og det er leeeeeeeeeeenge til!
Dessuten, jeg føler meg fremdeles ikke gravid. Bortsett fra det jeg vil tro er bekkenløsning er jeg i uforskammet god form. Joda, kjenner jo babyen til tider, men det er fremdeles liksom bare i nedre del av magen så det kan jo like gjerne være eksplosjoner av gass (bortsett fra at det stopper om jeg legger handa på magen..... Sta baby dette  ).

Neste delmål er 24 uker, gleder meg masse til å være over den kneika. Deretter er det ul i uke 32. Jeg teller dagene omtrent

Såeh...... Jeg er enig med deg, det er lenge til!

Ønsker deg bare lykke til, dette er også siste svangerskapet mitt, med nr 3 :) Jeg har 16 uker og 5 dager igjen og jeg syntes det har gått sinnsykt fort. Men gleder meg til og møte gutt nr 3 :)

håper at tiden flyr avgårde for oss alle :)

Haha, samme her... Hater å gå gravid.. Jeg må jo gå tre uker lengre enn deg også! Og det verste er å sitte her å se på alle som begynner å føde på ungene sine, åsså sitter du der å venter :p

Men vi får holde sammen vett ;)

Jeg er også lei :(

Skjønner deg godt...syns egentlig tida går greit fort, men jeg liker fortsatt ikke å gå gravid...

Jeg er førstegangsfødende og hadde virkelig sett frem til å gå gravid. Gledet meg til å få kul på magen og alle de tingene der. Det er ingen som forteller en at plagene man kan få tar vekk de små gledene der med en eneste gang. Jeg har perioder hvor jeg ikke kan fordra å gå gravid, og tenker at jeg overhodet ikke skal ha en til i fremtiden. Og så får jeg dårlig samvittighet ovenfor den lille frøkna som vokser der inne... Ikke lett!

Første 12 ukene gikk veeeeldig sakte..men nå synes jeg tiden går litt fortere, etter at jeg begynte å kjenne liv. Skulle ønske en slapp strekker og småvondter og dårlig søvn...for det er slitsomt i lengden.

jeg skjønner hva du mener:) men heldigvis så glemmer man fort;) hehe.. når jeg tenker tilbake på første graviditet så blir jeg helt HÆ, denne gang er tusen ganger verre.. MEN så skrev jeg dagbok;) overraskende likt;) hihihi

Back
Topp