uff...er så lei meg..

Anede

Elsker forumet
vi har absolutt ikke råd til julegaver i år... mannen har ikke fått inn studielån dette halvåret, så vi har levd på  11 000 i mnd.. med hus, bil, baby, tlf, strøm, osv vil det si at vi sitter ikke igjen med noe som helst..

Så tenkte jeg at siden jeg har fått så mye scrappeting av mamma kunne jeg scrappe gaver.. også hadde jeg to små album liggende som jeg skal lage til mormoren hans som ikke  har sett markus og et til foreldrene hans som bor i spania, og de harheller ikke sett han.. Og det er jo greie gaver synes jeg..

Men.. så har jeg ikke råd til å kjøpe nye album, så jeg satt meg ned å begynte å lage tagbøker til de andre, søsken, besteforeldre osv..

og selv om de blir veldig fine, så blir jeg liksom flau over at det er alt de skal få.. synes det er så lite..
Er ikke noe greit dette her.. er så lei meg.. skulle ønske jeg kunne vinne i lotto og kjøpt masse fine gaver.. ( er vant med å kjøpe msse flotte gaver til de, har alltid gjort det)

føler meg så dum og gjerrig liksom..  vet ikke hva jeg skl gjøre... har jo ingen penger...[&o]

Back
Topp