uff, er så frustrert..

x1x*2Barnsmor19*

Elsker forumet
etter at eldste jenta mi begynte i bhg i januar så har hu blitt livredd for å gå utenfor huset, vi må leie henne hele tiden ellers begynner hu å hylgrine, sier at det kommer biler når det ikke kommer noen osv, sånn er det når vi skal gå fra bhg også er sånn bare vi går utenfor døra i bhg[:@] 

noen ganger er det så ille at vi må bære henne for at hun ikke skal få helt panikk...[:(]
virker som de har skremt henne når dem har gått tur eller noe...[:(]

Er jo ikke HELT sikkert at det er noe som har skjedd i barnehagen da, men jeg ville først og fremst tatt det opp med jenta, ser hun er over 3 år nå. Kanskje hun kan klare å forklare det selv hvis dere setter dere ned? Deretter ville jeg tatt det opp i barnehagen og spurt hva som kan ha skjedd. Er ofte greit å vite hvor problemet oppsto, så er det lettere å vite hvordan man skal ta tak i problemet!:)

vi har prøvd og snakke med henne,men hun sier ingen ting... synes bare det er så rart at det skjedde når hun begynte i bhg, og hun har aldri vært redd for å være ute før så er jo litt merkelig da[&:]

hun trives jo såå godt i bhg da så skjønner ikke helt at det kan være det..

ORIGINAL: Bdancer

hvis de har gått tur langs veien og de voksne har blitt redde eller sinte fordi hun (eller et annet barn) har vært i fare for å bli påkjørt så kan det påvirke angst for biler[8|] spør bhg om de vet hva det kan være.

ja det er noe sånt jeg også tror kan ha skjedd, for er jo merkelig at hun plutselig har blitt sååå redd for biler når hun ikke har vært det før[&:]

Back
Topp