Uff er så ekkelt..

fruluna

Forumet er livet
Har vært så merkelig rar i kroppen nå. Det murrer sånn i korsryggen, det stråler nedover i beina og har voldsomt press "nedi" der. Akkurat sånn jeg hadde det kvelden før Linnea kom [&:]

Ei venninne av meg fødte nesten 3 mnd for tidlig for litt siden, og har tenkt så mye på det.Pluss Viva her inne da..

Og venninna mi fortalte at på prematur avd på sykehuset de ligger på er 5 av 9 her fra lokalmiljøet vårt!!(og jeg kommer ikke akkurat fra ett stort sted..) Så ekkelt, og merkelig at det har kommet så for mange fortidlig fødte..[&o]

Så jente, vi får være forsiktige og passe på oss selv og babyene i magen!!

ja vi må gjøre det. hvis du føler deg slik hadde jeg kontakta jordmor å snakket med henne. bare for å sjekke at det ikke er noe på gang liksom..

huff ville også ha ring jordmora, bare for sikkerhetsskyld.

Uff da, snuppa.... Det der var jo ikke noe særlig.... [8|] [:(]

Kanskje du skulle vært hos jordmor en tur, så ho kunne sjekka deg? Sjekket at ikke livmorhalsen har begynt å åpne seg eller noe? Sjekke hvordan barnet ligger og og hodet kan ha festa seg. HVIS det har festa seg kan jo det være grunnen til at du føler det presset?

Men den murringa i ryggen er ikke noe å spøke med egentlig da... [8|] Du bør i hvertfall ta det HELT med ro..... Kanskje ordne med noen som kan ha Linnea for deg også, sånn at du kan slappe HELT av....

Alt for tidlig for lille William å komme ut enda... [>:] 

Tror ikke at det er noe på gang eller noe altså, men vært så mekelig i kroppen i det siste. Masse kvalm og uvel og, ja bare rar [&:]

Har en snill gutt som passer på meg her da... Bare jeg gikk ut for å ta i riva istad ble jeg jaget inn igjen [8|][:D][:D]

Ser det ann litt jeg, og blir det verre kan jeg ta meg en jm tur.. Blir nok litt påvirket av alle de som føder for tidlig også tror jeg..[&o] Uff..

ORIGINAL: fruluna

Tror ikke at det er noe på gang eller noe altså, men vært så mekelig i kroppen i det siste. Masse kvalm og uvel og, ja bare rar [&:]

Har en snill gutt som passer på meg her da... Bare jeg gikk ut for å ta i riva istad ble jeg jaget inn igjen [8|][:D][:D]

Ser det ann litt jeg, og blir det verre kan jeg ta meg en jm tur.. Blir nok litt påvirket av alle de som føder for tidlig også tror jeg..[&o] Uff..

Ja, jeg føler også litt ekstra stress når jeg leser om alle som føder for tidlig.... Jeg tror mange ganger psyken kan gjøre oss skikkelig dårlige! [8|] 

Det er jo ikke NOE i verden som er mer viktig enn barna, og den minste lille trussel mot dem kan få en frisk person til å spy på sekundet tror jeg..... [:'(]

Jeg har ikke hatt noen som helst grunn til å føle at noe er galt, ikke smerter eller uggenhet. Men alikevel er det flere kvelder hvor det kommer en utrolig vemmelig følelse over meg, som forteller meg at det helt sikkert er noe galt...... [&:] Kan bli litt sprø av det.....

Men jeg synes uansett du skal ta det med ro, fruluna! det er jo bare noen få dager siden du var skikkelig uvel. Så når det kommer igjen så fort, så kan det hende kroppen din prøver å si fra at den trenger hvile..... [:)] 

Heisann kjære fruluna!
Har ikke vært innom på en stund jeg. Så ubehagelig for deg med disse "symptomene" da. [:o] Men som du selv sier så er vi kommet relativt langt ut i ukene og tankene dreier seg nok mye om det som skal skje og vi blir påvirket og legger veldig godt merke til de tilfellene vi hører om der ting ikke har gått normalt.
Kjenner litt igjen det du beskriver. Har også endel ubehag og litt "engstelige" tanker innimellom.

Så godt å høre at din kjære tar så godt vare på deg da [:)]-Hør på ham kjære du, slapp godt av,ta vare på deg selv og tenk positive tanker.

STOR KLEM [;)]

Jeg kjenner meg og veldig igjenn...Har vert så rar i noen dager,kvalmen,ikke matlyst,veldig tyngde følelse nede i magen,stikkinger å strekkinger over alt på magen,murringer i ryggen og mens smerter....Når jeg våkna i dag klarte jeg ikke strekke meg ut,det var så vondt,måtte ligge lenge før jeg klarte det litt etter litt.....Kjenner jeg blir nervøs,men godt å høre at det ikke er bare meg[:)]

Uff da, Friele!! Godt for meg også å høre at det er flere.. For da er det mest sannsynlig normalt [:)]

Vi får bare ta det med ro, og prøve å samle krefter!![:)]

huff da fruluna. Høres ikke morsomt ut. Du får ta det med ro, og ta kontakt med jordmor eller sykehus vis ting ikke endrer seg. Får litt skjelven av å høre om alle som føder fortidlig ja....Ikke ønskelig enda

Ekkel følelse det der-men vi krysser fingrene for at alle kommer seg litt nærmere termin før det skjer noke[:)] Og det er bra mannen din passer på deg[:D]

Er bedre nå, så det er nok ingenting spesiellt [:)]

Ja, håpe at alle babyene holder seg inni der en gooood stund til [:)]

Er bedre nå, så det er nok ingenting spesiellt [:)]

Det var godt å høre!!!! [:D]

Det er bra[:D]

Uff da, Friele!! Godt for meg også å høre at det er flere.. For da er det mest sannsynlig normalt [:)]

Vi får bare ta det med ro, og prøve å samle krefter!![:)]

Ja vi får nok bare gjøre det,er nok helt vanlig....Får jo håpe at våre små ikke vil ut å se dagens lys på ett par mndr til når de har vokst seg store og sterke[:D][:D]

Jeg har det på samme måte - men blir så deppa av det - at jeg har LYST å føde nå..... men men... det er en annen historie[:(]

Mannen min påstår at det er mange som føder når det er fullmåne.. Noen som har hørt om det???
Og i går natt var det fullmåne så det holdt [8|]

ORIGINAL: Liffy

Jeg har det på samme måte - men blir så deppa av det - at jeg har LYST å føde nå..... men men... det er en annen historie[:(]

Næmen, hva er det da??? [&o]

Back
Topp