Uff, er så bekymret...

Sola1979

Elsker forumet
Fikk mail av klinikken da jeg sendte svar på ultralyd, stusset jo litt på at fosteret var så lite... og dette var det lite betryggende svaret jeg fikk:

Jeg går ud fra at graviditeten var levende. Hvis det er tilfældet så er der principielt to muligheder.
Man kan enten komme til at måle lidt skævt på fosteret, således at målet bliver for lille. I det tilfælde vil alt være ok, men hvis fosteret er så lille som beskrevet, så er det et dårligt tegn.
Jeg vil forsøge, at overtale gynækologen til at lave scanningen igen lidt tidligere, hvis det er muligt.
Jeg håber meget, at det drejer sig om måle usikkerhed og at alt er som det skal være.
Jeg ser frem til at høre hvad den næste scanning viser.
M.v.h.
John

Mitt hjerte brister... [:(]

Å nei da snuppa, jeg håper bare de har målt feil.
Men du burde jo få tatt ukentlig sjekk nå, det fikk jeg med mine tvillinger som endte i SA, for å se at alt gikk som det skulle og at de  bare var litt treige i starten.

Men det er jo mulighet fotr at de har målt feil også, så jeg krysser fingrene for det og sender over en stor trøsteklem til deg.
Hold oss opdatert hvordan dette her går vennen.

Takk for svar Twinanne!! Er ikke så mye å få gjort enda... Men er temmelig redd dette ikke går vår vei. Mannen er helt rolig og sier at dette ordner seg, men jeg vet sannelig ikke...
Lurer litt på å ta kontakt med gynekologen jeg var til i Tønsberg til ultralyd før forsøket (når jeg skulle se etter folikkel str). Tenker jeg ringer han i morgen for å høre om jeg kan komme inn så raskt som mulig.
Orker ikke å gå sånn rundt i uvisshet... Tenk om det ikke er noen levende baby der inne...

Sola1979 vi tenkte det samme nå, ring han i morgen du og kom deg dit så fort du kan.
Det er han som er privat du tenker på nå, ikke sandt? Da burde det jo gå sjapt også.

Uff da - håper de bare har målt feil! Skjønner at det var en skummel melding å få. Enig med deg, gå til legen imorgen og finn ut av det.. Krysser fingre og tær for at alt er iorden.

ORIGINAL: SnartMinTur

Uff da - håper de bare har målt feil! Skjønner at det var en skummel melding å få. Enig med deg, gå til legen imorgen og finn ut av det.. Krysser fingre og tær for at alt er iorden.

Signerer vennen, håper at bare er en målefeil!!

Takk takk for meldinger jenter, dere er supre å ha!!!
Ringer han i morra og håper å få time så fort som mulig. Tar kanskje bl.pr og om mulig ny ultralyd på jobben i morra...
Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn.
Natta jenter!

Sola1979 nå for du gå å legge deg da snuppa, du trenger de kreftene du kan fremover nå, ta godt vare på deg selv.

Natti natt vennen og prøv å sov litt. Så for du se hvordan det går i morgen.
Du kan ikke få gjort noe mer idag vennen, og du har oss i ryggen som krysser alt vi har for deg så du kan bare slappe av og samle krefter du[;)]

Signerer. Håper det bare er en målefeil.

Krysser fingrene for deg.

Ta kontakt med legen i morgen du, så får du vite mer[:)]

Venter på oppdatering fra deg

Signerer denne. Håper det er målefeil.

signerer eg og. Måtte det væra ein feil. Håpa alt for at da går bra.

Må bare snike litt..

Jeg var på UL da jeg var 6+4. Fosteret ble da målt til 5,5mm og legen sa da at jeg var 6+2 dager.
Så jeg kan ikke skjønne at de sa at du var 5 uker når fosteret var 6,5mm. Kanskje de mente at fosteret var 5 uker og du 7 uker?!

Håper alt er bra med spira di!

Off...dette ligner på min sa i fjor høst...og er veldig redd for at det kan være det samme...da var fosteret bare 5 uker mens jeg var 7 uker og fosteret ble ikke mer enn 5 uker...[:(]
MEN HÅPER SÅ INDERLIG AT DETTE IKKE ER DET SAMME...
Men hvorfor fikk du svaret i form av brev???

LYKKE TIL OG DU HAR VÅR STØTTE, VI BACKER DEG OPP OG ER HER FOR DEG VENNEN[;)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Signerer denne. Håper det er målefeil.

Uff kjære vennen min, skjønner du har det tøfft nå!
Ikke lett å få en sånn beskjed[:(]

Men du, det behøver jo ikke være sånn, velger å tro at alt er bra med den lille spiren din jeg. Kan jo bare være slik at dem har målt feil. Håper virkelig det finnes en fornuftig forklaring, og krysser fingrene for det.

Håper det ikke er grunn til bekymring av hele mitt hjerte sola! Dette skal gå bra!

Mange klemmer!

Håper du har hatt mulighet for å komme på ul nå, slik at du hvet noe mer.
Tenker på deg vennen og håper på det beste.

Håpa du får eller har fått time til ul.

Tenke på deg og krysse alt eg har for at det går bra med spira di.

Back
Topp