Uff er litt trist i dag jeg..

Zupermom

Elsker forumet
Idag er nemlig den siste dagen i permisjonen min[:(][:(]
Så i morgen er det jobb igjen.
Jobber heldigvis bare 53% så får jo noen dager hjemme med snuppa også da[:)]
uff jaja det er vel bare å komme igang så blir det vel bedre..

Tiden går altfor fort[&:][&:]

Skjønner jeg godt, men blir sikkert litt godt og å få komt seg i jobb igjen. Det går nok fort *over*.[:)]

ORIGINAL: helen79

Skjønner jeg godt, men blir sikkert litt godt og å få komt seg i jobb igjen. Det går nok fort *over*.[:)]

ja blir nok på en måte godt å begynne igjen da.
*får bare forte meg å bli gravid en gang til[:D]*

Hehe, ja du får kanskje det, hehe.

Jeg ble gravid da Albert (eldstemann) var 8 mnd og jobbet i fire mnd før jeg ble sykemeldt, 3 mnd før jeg fødte. Så jeg jobbet ikke så mye da. Men da hadde jeg et års permisjon med Albert.
Lykketil, hevrtfall. Bllir sikkert kjekt å jobbe litt igjen.

Hva jobber du med forresten?

Hehe, ja du får kanskje det, hehe.

Jeg ble gravid da Albert (eldstemann) var 8 mnd og jobbet i fire mnd før jeg ble sykemeldt, 3 mnd før jeg fødte. Så jeg jobbet ikke så mye da. Men da hadde jeg et års permisjon med Albert.
Lykketil, hevrtfall. Bllir sikkert kjekt å jobbe litt igjen.

Hva jobber du med forresten?

Er hjelpepleier jobber på sykehjem.
Så da jobber jeg både dager å kvelder.

Åja, jeg og er hjelpepleier, men har en senvakts-stilling. På 49.39%[&:][;)]

Akkurat slik følte jeg også før jeg skulle ut i jobb etter forrige fødselspermisjon! Men det var faktisk utrolig deilig å komme tilbake på jobb, tro det eller ei[:D][:D][:D]

Lykke til på jobb i morgen da[:)]

Åja, jeg og er hjelpepleier, men har en senvakts-stilling. På 49.39%[&:][;)]

å er du det ja[:D] men ville tro det var greit da med senvakts-stilling da du har barn?
Eller er det både og? syntes jo det er kjempe greit med kveldsjobbing da for da får jeg jo være hjemme med hannah på dagen[:)]

ORIGINAL: Blinke

Akkurat slik følte jeg også før jeg skulle ut i jobb etter forrige fødselspermisjon! Men det var faktisk utrolig deilig å komme tilbake på jobb, tro det eller ei[:D][:D][:D]

Lykke til på jobb i morgen da[:)]

det var godt å høre[:)] ja får hpåe det blir sånn for meg også.
takk takk[;)]

Skjønner deg veldig godt snuppa

Gruer meg masse jeg også, jobber selv som hjelpepleier på ett sykehjem
Har 75% stilling, dag/aften, men har nå fått permisjon og skal gå over i nattevaktstilling 50% for en liten periode.
Klarer ikke tanken på å jobbe kveld å være borte fra markus en hel dag [:(]

Men tror nok det blir godt for oss å komme inn i skikkelige rutiner igjen [:)] (mulig jeg bare snakker for meg selv nå)

Men tror det vil gå veldig bra [:)] lykke til

ORIGINAL: Cornelia80

Huff, skjønner veldig godt hvordan du har det ja[&:][&o] Det var en tung overgang for meg også, men jeg jobbet da hundre prosent. Men jeg lover deg, du blir fort vant til det[:)]

sign

JA DET ER EN UTMERKET *STILLING* FOR MEG, DET ER 18-23 VAKTER, PASSER OSS SÅ GODT. Å ikke minst så slipper vi barnehage, vi har brukt parken rett nedenfor oss. Jamie skal gå der og når han er fylt 2 år. Litt kjipt da jeg jobber annenhver helg, men får en god lønning, tjener ca. 4000 bare på tilleggene.

Det kommer til å gå så greit. Jeg begynte å jobbe litt igjen for ca en mnd siden. Litt spesielt den første dagen, men fant fort ut at det var ganske deilig også. Lykke til!!![:D]

Tusen takk for alle lykkeønskninger jenter![:)]
Nå er det bare 4 timer til jeg skal på jobb[:o][:D]
Gru gleder meg ja..[:)]hehe

Back
Topp