uff er helt skjelven..

henriette25!

Forumet er livet
hunden vår har hatt anfall idag,jeg ble så redd så sambo måtte komme hjem. heldigvis jobber han bare 10 min unna..
uff det er så forferdelig,han har ikke hatt det på ett halvt år..
sambo har reist nå,men voffsen er fremdeles rar stakkars.. ligger i buret sitt,der han er tryggest,hvis noe skulle skje igjen.. [:(]

huffsann[&o] Hvilket anfall er det hunden har hatt?

Huff stakkars hunden din! Har den epelepsi?

ja han har epelepsi.. er helt forferdelig.. [:(]

huff, så leit! Har den fått medisiner for det? Er hunden gammel?

huff, så leit! Har den fått medisiner for det? Er hunden gammel?

ja han går på medisiner,fikk første anfall da han var 2. det er litt over ett halvt år siden...

Uff Er så fælt når dyr er syk!!! God bedring til vofsen din....

ja jeg får så vondt av han.. [:(] kjenner han ikke igjen når han får anfall..

Husker når katten vår fikk epilepsi(han var da 19 år). Måtte gi han pille ofte. Husker ikke hvor ofte for det er så lenge siden. Men han ble faktisk 21 år da, til tross for kreft, epilepsi og tilslutt  hovnet halsen hans seg opp s han kunne ikke svelge. Da var det slutt.

Men da han fikk anfallene ble han helt borte, helt svarte øyne og han tisset samtidig. En gang fikk han anfall i trappa, g datt ned 3 etasjer....stakkars gutten min. Jeg var ikke så gammel, så husker at jeg gjemte meg hver gang han fikk anfall. Ikke noe koselig altså. Føler med deg!

Husker når katten vår fikk epilepsi(han var da 19 år). Måtte gi han pille ofte. Husker ikke hvor ofte for det er så lenge siden. Men han ble faktisk 21 år da, til tross for kreft, epilepsi og tilslutt hovnet halsen hans seg opp s han kunne ikke svelge. Da var det slutt.

Men da han fikk anfallene ble han helt borte, helt svarte øyne og han tisset samtidig. En gang fikk han anfall i trappa, g datt ned 3 etasjer....stakkars gutten min. Jeg var ikke så gammel, så husker at jeg gjemte meg hver gang han fikk anfall. Ikke noe koselig altså. Føler med deg!

han får en pille morgen og kveld.. har ringt dyrlegen,kanskje vi må øke dosen.. [:'(]
han også tisser og fråder veldig når han får anfall..
men han har ikke gjort det idag,bare når han har hatt kraftige..

Back
Topp