nettemor
Forumet er livet
Det starta med at jeg bare skulle en liten tur til tannlegen for jeg har slitt en stund med tannverk, men da jeg kom dit måtte jeg trekke tanna, og jeg som er såååå nervøs for tannlegen fra før av... men men, går vel greit tenkte jeg, men neida... når tanna var ute var det som om det ikke var tett det kom masse luft ut der tanna var, og det viste seg at det vat åpent opp til bihulen.....
så da måtte jeg rett til spesialist og få lukket igjen da, tror jeg sydde ÅTTE sting eller no oppi der[:(][:(]
så nå verker det så SINNSYKT, og ikke nok med det, jeg må ta det helt med ro, ikke spise annet enn bløt mat på flere dager, jeg må ligge med hodet høyt og får ikke lov til å snyte meg på 12 dager, for da kan det åpne seg igjen[:(][:(]
men tannlegen sa jeg måtte ta pensilin i fem dager for å unngå å få bihulebetennelse, men kan det være skadelig for barnet, noen som vet det???
huff ble mye greier dette her, trenger så sårt litt trøst..[:(][:(]
så da måtte jeg rett til spesialist og få lukket igjen da, tror jeg sydde ÅTTE sting eller no oppi der[:(][:(]
så nå verker det så SINNSYKT, og ikke nok med det, jeg må ta det helt med ro, ikke spise annet enn bløt mat på flere dager, jeg må ligge med hodet høyt og får ikke lov til å snyte meg på 12 dager, for da kan det åpne seg igjen[:(][:(]
men tannlegen sa jeg måtte ta pensilin i fem dager for å unngå å få bihulebetennelse, men kan det være skadelig for barnet, noen som vet det???
huff ble mye greier dette her, trenger så sårt litt trøst..[:(][:(]