Uff.. dilemma..

ORIGINAL: Skreppa med leppa

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Hvordan har du klart å bli sååå avhengig av nesespray ???[:o][:o][:o]

Signerer..
Og 1500 kr i mnd.. Herreguuud. Det blir jo mange sprayer i mnd. De koster vel rundt 50 kr

Jeg vet jo at det er lett å bli avhengig av en sånn. Huff.. Det kan ikke være noe særlig..

Du får ha lykke til med å slutte[:)]

Takk! Det trenger jeg faktisk[;)]

Jeg hadde ikke sagt fra før til helga... Absolutt ikke for å være frekk, men hadde jeg vært arbeidsgiver og fått vite at min ansatte skal være sykemeldt en uke pga nesespray, så hadde jeg tenkt mitt.. Beklager, det er ikke vondt ment i det hele tatt. Men kan sette meg inn i hvordan de tenker.. Det å være sykemeldt koster bedrifter mye penger i arbeidsgiverperioden.. Du bør iallefall ikek si grunnen til hvorfor du blir borte!

Lykke til da! Detta klarer du! Du må oppdatere oss da om hvordan det går[:)]

ORIGINAL: Labambie

Jeg hadde ikke sagt fra før til helga... Absolutt ikke for å være frekk, men hadde jeg vært arbeidsgiver og fått vite at min ansatte skal være sykemeldt en uke pga nesespray, så hadde jeg tenkt mitt.. Beklager, det er ikke vondt ment i det hele tatt. Men kan sette meg inn i hvordan de tenker.. Det å være sykemeldt koster bedrifter mye penger i arbeidsgiverperioden.. Du bør iallefall ikek si grunnen til hvorfor du blir borte!

Har ikke tenkt å si årsaken.. det trenger de ikke å vite.. og hvis man da har tanker om at: herregud, sykemeldt for å slutte på nesespray? Da aner de virkelig ikke hva de snakker om! Det er min mening..

ORIGINAL: Drømmeren

Lykke til med å slutte , dette klarer du fint[:)]

Takk[;)]

ORIGINAL: Lizzy_

Lykke til da! Detta klarer du! Du må oppdatere oss da om hvordan det går[:)]

Ja, tro meg[;)] Kommer til å vanke inne på bv til laaaaaaaangt på natt[:D][8D]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: Labambie

Har ikke tenkt å si årsaken.. det trenger de ikke å vite.. og hvis man da har tanker om at: herregud, sykemeldt for å slutte på nesespray? Da aner de virkelig ikke hva de snakker om! Det er min mening..

Joda, har vært avhengig jeg også.. Kanskje ikke like mye som deg, men det var så ille at nesa blødde hver eneste dag fordi slimhinnene var ødelagte. Legen min sendte meg til øre/nese/hals.. Der har du sikkert vært også.. Da fikk jeg en sånn "overgangsspray" som gjorde avvenningen mye mye lettere! Var kun hodepine et par dager så gikk det over.. Men kommer selvsagt an på graden..

Tenk på deg selv i første omgang, det er uansett ingen som takker deg i etterkant om du ofrer helsa for en jobb. Og det er jo supert at du har kommet deg tilbake!! De sjefene har ikke innsikt.. Men si ifra så fort du kan, og forklar så godt som mulig. Forstår de heller ikke da, så ta på deg teflondrakten og la dumme ord prelle av:) Lykke til!!!

Uff, stakkers deg[:o][&o]
Håper du klarer det, vi skal heie på deg!

Selv er eg avhengig av øyedråper[&:] føler eg blir blind om eg går noen timer uten!

uff stakkars deg da ønsker deg masse lykke til med sluttingen kommer til å gå kjempe fint skal du se[:)]

ORIGINAL: unemoren

uff stakkars deg da ønsker deg masse lykke til med sluttingen kommer til å gå kjempe fint skal du se[:)]

Lykke til!! Syns du skal tenke på deg selv først, også får jobben tenke hva de vil! [:)]

Har selv vært avhengig av nesespray.. 'Kun' i 2 år da, men det var ille nok å slutte da... Så jeg føler med deg, og ønsker deg masse lykke til!! [:)]

Etter hva jeg (ut i fra tidligere tråder om dette):
Otrivin inneholder vel stoffer som har en psykisk virkning ved mangel etter lang tids bruk, som kan gjøre enkelte psykisk avhengig. I tillegg stimulerer Otrivin slimhinnene slik at normaltilstanden til slimhinnene og blodårene i nesen blir annerledes etter å ha brukt Otrivin en stund, noe som gjør at man må fortsette å bruke det. Det ødelegger så og si normaltilstanden.

Hva angår jobben: Sykmeld deg, du er ikke pliktig til å si i fra hvorfor, slutt å unnskyld at du er til. Hvis du opplever at sjefen(e) viser deg liten forståelse, så kanskje du trenger å starte i en ny jobb, på en ny arbeidsplass med blanke ark, virker som om jobben din er en situasjon hvor du har ting fra fortiden hengende over deg.

ORIGINAL: Kal-El

Etter hva jeg (ut i fra tidligere tråder om dette):
Otrivin inneholder vel stoffer som har en psykisk virkning ved mangel etter lang tids bruk, som kan gjøre enkelte psykisk avhengig. I tillegg stimulerer Otrivin slimhinnene slik at normaltilstanden til slimhinnene og blodårene i nesen blir annerledes etter å ha brukt Otrivin en stund, noe som gjør at man må fortsette å bruke det. Det ødelegger så og si normaltilstanden.

Hva angår jobben: Sykmeld deg, du er ikke pliktig til å si i fra hvorfor, slutt å unnskyld at du er til. Hvis du opplever at sjefen(e) viser deg liten forståelse, så kanskje du trenger å starte i en ny jobb, på en ny arbeidsplass med blanke ark, virker som om jobben din er en situasjon hvor du har ting fra fortiden hengende over deg.

så sant så sant...

Men vedr jobben, så ønsker jeg ikke å slutte her.. trives godt med arb.oppgaver.. og kunne aldri tenke meg ut av etaten

Back
Topp