uff, dette lover ikke bra

lille iskaffe

Forumet er livet
Sunniva hadde 39.4 i feber i går kveld, gav henne febernedsettende, klokken 04.00 i dag tidlig hadde hun 39.9 i feber, gav en ny febernedsettende, har ligget på 38.5-38.7 på dagen i dag, allmenntilstanden er bra så har ikke gikk nedsettende, nå målte jeg på nytt og den var på 39.7. Uff, får håpe den ikke stiger noe mer.Men det er på kvelden den stiger. Gav henne nedsettende nå.RIngte legevakta å hørte og de sa at hun skulle bare få rikelig med væske og gi stikkpille som annvist på pakken.MEN, det står 1 stikkpille 3 ganger i døgnet. Betyr det at hun bre kan få 1 til det da?Hun er litt survete og spiser ikke men leker og løper rundt. Virker ikke som at hun har vondt noe sted.Var førkjølet forrige uke men ikke nå.

fra o4.00-04.00 kan du gi henne tre, det var da ho fikk første. dvs at du ikke kan gi flere før 04.00 i natt.... min har hatt 40 i feber i 5 dager nå.

ORIGINAL: mamma_86

fra o4.00-04.00 kan du gi henne tre, det var da ho fikk første. dvs at du ikke kan gi flere før 04.00 i natt.... min har hatt 40 i feber i 5 dager nå.

uff[:(] hvor lenge "varer" 1 pille a? hvor mange timer ca? kommer kanskje til å slite litt vi da

det veit jeg ikke. men min har fint klart seg uten febernedsettene. fikk en natt til mandag... that's it.

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Du kan gi en ekstra i tillegg til det som står på pakken uten at det er farlig.
God bedring til lille snuppa!

ja, det er bra.Håper det ikke trengs. HATER dette feber styret.Har null kontroll over det.

Jeg har hørt at en kan gi opp til 4-5 dtk i døgnet om nødvendig for en kort periode

Back
Topp