Uff da, trenger noen tanker!

Vidorra

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Hei.

Jeg har stimulert frem til et forsøk privat nå i 5 dager.

I dag fikk jeg tilbud om forsamtale i det offentlige.

Tror dere jeg kan avbryte forsøket i Danmark?

Huff, dette forutså jeg jo ikke. Har ikke ventet mer enn noen få uker jo...

Hva om dere tar forsamtalen, fortsetter det forsøket som er påbegynt og dersom det ikke skulle gå så kan dere ta neste offentlig? Det burde ikke være noe problem.

Vi avbryter det i Danmark. Så da er det greit. Forresten meget overrasket over at vi har fått time 15.07. Trodde det var stengt da.

Viser seg at det offentlige har sendt søknaden for lenge siden. Per telefon fikk jeg informasjon om at de IKKE har sendt den, så her må det jo være en kommunikasjonssvikt... De hadde sendt den allerede 20.03. Jeg har snakket med dem hvertfall tre ganger etter det, og fikk beskjed om å være tålmodig i forhold til det å sende den. Ordnet derfor så en privat gynekolog henviste meg... Da ligger det vel to henvisninger inne på meg da.

Men en forsamtale er jo bare en samtale. Det er jo mulig dere må vente i flere mnd til oppstart...Men dere gjør jo selvsagt det som passer dere best:) Tenkte jeg bare skulle nevne det:) Masse lykke til med oppstart!:)

Men en forsamtale er jo bare en samtale. Det er jo mulig dere må vente i flere mnd til oppstart...Men dere gjør jo selvsagt det som passer dere best:) Tenkte jeg bare skulle nevne det:) Masse lykke til med oppstart!:)

Åh. Jeg trodde man fikk begynne syklusen etter... Takk for info.
Faen altså. Jeg får tenke at jeg uansett har godt av pause. Suser så mye, og tar så mange rare avgjørelser atte hjelp...

Last edited:
Åh. Jeg trodde man fikk begynne syklusen etter... Takk for info.
Faen altså. Jeg får tenke at jeg uansett har godt av pause. Suser så mye, og tar så mange rare avgjørelser atte hjelp...
Det er jo mulig de har plass med en gang, men om det er fullt, så kan det bli litt venting:) Krysser fingre for at det går på skinner :)

Hvor er du henvist? Jeg er henvist til Ullevål, og da ble jeg forespeilet forsøk ca i september med forsamtale for et par uker siden. Håper det løser seg på den ene eller den andre måten :) Lykke til!

Hvor er du henvist? Jeg er henvist til Ullevål, og da ble jeg forespeilet forsøk ca i september med forsamtale for et par uker siden. Håper det løser seg på den ene eller den andre måten :) Lykke til!

Jeg er også henvist dit.

Takk for at du svarte, da kan jeg nok forvente å få forsøk i oktober, eller gjerne november da :)
Vi får se hvordan veien blir.
Masse lykke til du også :D

Jeg hadde forsamtale på riksen (men skal ha forsøk på Ullevål) i begynnelsen av april, og venter fortsatt på å få starte opp, håper å komme i gang neste syklus.

Ville bare si at ting kan ta tid offentlig- selv etter forsamtale. Rekker du et privat i mellomtiden da?

Har du allerede avbrutt danmark? Jeg er også på ullevål. De har feriestengt fra 10 juli til 10 aug. Du skal kanskje på forsamtalen på Riksen? Der tror jeg de fleste er på forsamtale. Tipper du tidligst er i gang i sept, eller okt, så ville satset på Danmark i ferien var jeg dere, og så ringt Ullevål etter sommeren om det ikke gikk. Her er det like greit å ha mange jern i ilden :D

Back
Topp